Stage
E-commerce specialist
MilAnSa PersoneelsdienstenWij zijn op zoek naar een stagiaire die onze online (social media) kanalen kan verbeteren en onder de aandacht kan brengen.
BOL
Niveau 4
€0 - €0 p/m
Per direct
Leerbedrijf ID 100672893
Vergoedingen en opties
- Reiskostenvergoeding
- Onkostenvergoeding
MP
MilAnSa Personeelsdiensten
Telefoonnummer: +31458881324
Contact persoon:
Sascha Pütz
T: +31458881324
E: sascha@milansapersoneelsdiensten.nl
Jouw werkzaamheden?
B1-K1
Onderzoekt de customer journey
B1-K1
- B1-K1-W1Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
B1-K2
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
B1-K2
- B1-K2-W1Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3Voert webcare uit
P3-K1
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
P3-K1
- P3-K1-W1Test en monitort online kanalenBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W2Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aanBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W3Adviseert over het verhogen van de conversieBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W4Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalenBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W5Participeert in netwerkenBehoort niet tot het takenpakket
P3-K2
Voert digitale operationele activiteiten uit
P3-K2
- P3-K2-W1Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamhedenBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K2-W2Ontwikkelt online contentBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K2-W3Plaatst en beheert contentBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K2-W4Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellenBehoort niet tot het takenpakket
B1-K1
Onderzoekt de customer journey
B1-K1
- B1-K1-W1Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
P3-K1
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
P3-K1
- P3-K1-W1Test en monitort online kanalenBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W2Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aanBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W3Adviseert over het verhogen van de conversieBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W4Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalenBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K1-W5Participeert in netwerkenBehoort niet tot het takenpakket
B1-K2
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
B1-K2
- B1-K2-W1Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3Voert webcare uit
P3-K2
Voert digitale operationele activiteiten uit
P3-K2
- P3-K2-W1Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamhedenBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K2-W2Ontwikkelt online contentBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K2-W3Plaatst en beheert contentBehoort niet tot het takenpakket
- P3-K2-W4Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellenBehoort niet tot het takenpakket
