De Bommel Amsterdam B.V.
- Naam De Bommel Amsterdam B.V.
- Leerbedrijf ID 100401675
- KvK naam De Bommel Amsterdam B.V.
- KvK nummer 64313018
- KvK vestigingsnummer 000033148651
- Bedrijfsindeling Winkels in meubels
- Telefoon +31786748552
- Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving De Bommel Meubelen is opgericht door Robert de Hoop en Marco Bakkers. Zij begonnen een ambachtelijke meubelmakerij. Al snel werd de garage te klein en werd er een volwaardig filiaal in De Lier gebouwd. In de regio Hoeksche Waard was Winckelaer in de jaren zeventig onder leiding van Willem Winkelman aan de weg aan het timmeren. In de jaren negentig nam zoon Frank Winkelman het roer over. In 2010 fuseerden deze 2 bedrijven om gezamenlijk sterker door te kunnen. Inmiddels heeft de Bommel Meubelen 8 filialen, een outlet store en een groot centraal magazijn met een volwaardig eigen logistieke dienst. De Bommel Meubelen heeft diverse eigen meubelfabrieken in diverse landen in Europa en in Azië. Ook zijn er fabrieken die exclusief voor de Bommel Meubelen produceren. De Bommel Meubelen vindt het heel belangrijk dat er goede arbeidsommstandigheden zijn voor alle werknemers. Naast een goed salaris wordt er ook gelet op veiligheid en hygiëne. De Bommel Meubelen vervult ook hierin een voorbeeldfunctie in de betreffende landen. De Bommel Meubelen gelooft dat gelukkige werknemers betere producten leveren. De Bommel Meubelen levert uitsluitend topkwaliteit meubelen naar Europese/Nederlandse standaarden. Alle meubelen ondergaan in de diverse stadia van de productie een strenge kwaliteitscontrole door goed opgeleide kwaliteitscontroleurs. Op die manier bent u verzekerd van een hoogwaardig meubel waar u jarenlang van kunt genieten.
- Informatie Student Verantwoord bosbeheer Een passie voor hout brengt ook verantwoordelijkheden met zich mee. De Bommel Meubelen vindt het haar plicht om verantwoord met het bos om te gaan. In samenspraak met Staatsbosbeheer in de diverse landen waar de Bommel Meubelen opereert, wordt er met uiterste zorg omgegaan met de kap van bomen. De oude bomen en bomen met zieke plekken worden door een specialist van Staatsbosbeheer geselecteerd. Alleen dan mogen deze bomen gekapt worden. Nieuwe bomen krijgen zo ook de ruimte om uit te groeien tot volwassen bomen. Ook wordt er zorgvuldig omgegaan met de omringende bomen. Vruchtdragende bomen mogen bijvoorbeeld niet beschadigd worden, omdat anders de fauna er schade van ondervindt. Helaas is verantwoord bosbeheer niet overal in de wereld vanzelfsprekend. De Bommel Meubelen vervult in deze landen graag een leidende rol, zodat de kap van bomen met de uiterste zorg gebeurt en dat de biodiversiteit en ecologische processen zo min mogelijk verstoord en geschaad worden.
-
Opleidingsgebieden
- Retail - Verkoopadviseur
- Retail - Verkoopspecialist
De Bommel Amsterdam B.V.
- Naam De Bommel Amsterdam B.V.
- Leerbedrijf ID 100401675
- KvK naam De Bommel Amsterdam B.V.
- KvK nummer 64313018
Erkenningen
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 4 / 29-1-2018
Adviseert en verkoopt (B1-K1)
- Inventariseert interieurwensen van de klant (B1-K1-W1)
- Verzamelt klant- en interieurspecifieke informatie (B1-K1-W2)
- Adviseert over een interieur (B1-K1-W3)
- Verkoopt een advies voor een interieur (B1-K1-W4)
- Verwerkt zakelijke afspraken en maakt vervolgafspraken (B1-K1-W5)
Ontwerpt een interieur (B1-K2)
- Vertaalt interieurwensen en -eisen in schetsen en/of voorlopige ontwerpen (B1-K2-W1)
- Maakt een definitief ontwerp (B1-K2-W2)
- Presenteert het definitieve ontwerp (B1-K2-W3)
Regisseert en bewaakt het uitvoeren van een interieurontwerp (B1-K3)
- Maakt een werkplanning (B1-K3-W1)
- Begeleidt en bewaakt het uitvoeren van een interieurontwerp (B1-K3-W2)
- Levert een interieur op en adviseert over het gebruik en onderhoud (B1-K3-W3)
Speelt in op trends en ontwikkelingen (B1-K4)
- Houdt trends en ontwikkelingen bij (B1-K4-W1)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar een verbeterplan voor de organisatie (B1-K4-W2)
- Presenteert het verbeterplan voor de organisatie (B1-K4-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Interieuradvies (23073)
- Interieuradvies (23307)
- Interieuradviseur (22262)
- Interieuradviseur (25158)
- Interieuradviseur (90940)
niveau 4 / 1-4-2019
Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop (B1-K1)
- Ontvangt klanten en verleent service (B1-K1-W1)
- Voert (advies)gesprekken (B1-K1-W2)
- Handelt de verkoop af (B1-K1-W3)
- Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden (B1-K1-W4)
Begeleidt retailondersteunende processen (B1-K2)
- Begeleidt de goederenstroom (B1-K2-W1)
- Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising (B1-K2-W2)
- Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie (B1-K2-W3)
- Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging (B1-K2-W4)
- Profileert de organisatie in de lokale markt (B1-K2-W5)
Voert taken omtrent personeelsmanagement uit (B1-K3)
- Maakt werkplanningen (B1-K3-W1)
- Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers (B1-K3-W2)
- Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers (B1-K3-W3)
- Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid (B1-K3-W4)
Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging (B1-K4)
- Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging (B1-K4-W1)
- Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen (B1-K4-W2)
- Onderzoekt nieuwe kansen (B1-K4-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Afdelingsmanager (90920)
- Filiaalmanager (90950)
- Filiaalmanager (Filiaalmanager detailhandel) (90951)
- Filiaalmanager (Manager wonen) (90952)
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Management retail (23076)
- Management retail (23193)
- Manager groene detailhandel (97792)
- Manager handel (22146)
- Manager handel (93490)
- Manager handel (Afdelingsmanager) (93491)
- Manager handel (Filiaalmanager) (93492)
- Manager handel (Manager wonen) (93493)
- Manager retail (25162)
- Manager retail (25502)
- Retail Management (23323)
niveau 3 / 16-12-2015
Verleent hospitality, adviseert en verkoopt in de verkoopomgeving (B1-K1)
- Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving (B1-K1-W1)
- Voert gespecialiseerde adviesgesprekken met klanten (B1-K1-W2)
- Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af (B1-K1-W3)
- Verdiept zich in producten en diensten van de retailonderneming (B1-K1-W4)
Voert retailondersteunende en professionaliserende taken uit (B1-K2)
- Werkt aan professionaliteit in de retailorganisatie (B1-K2-W1)
- Verzorgt de goederenstroom en geeft aanwijzingen (B1-K2-W2)
- Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising (B1-K2-W3)
- Begeleidt, ondersteunt en instrueert collega’s (B1-K2-W4)
- Doet operationele verbetervoorstellen (B1-K2-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- Advies en leiding in de verkoop (23070)
- Advies en leiding in de verkoop (23195)
- Eerste verkoper (25153)
- Retail advies (23325)
- Verkoopadviseur (25154)
- Verkoopspecialist (22144)
- Verkoopspecialist (25155)
- Verkoopspecialist (90380)
- Verkoopspecialist (Verkoopspecialist detailhandel) (90383)
- Verkoopspecialist elektrotechnische detailhandel (90386)
- Verkoopspecialist groene detailhandel (25501)
- Verkoopspecialist mode (90385)
De Bommel Amsterdam B.V.
- Naam De Bommel Amsterdam B.V.
- Leerbedrijf ID 100401675
- KvK naam De Bommel Amsterdam B.V.
- KvK nummer 64313018
Contactpersonen (1)
-
Nadia van der Meer Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV