Eco Boats Amsterdam
- Naam Eco Boats Amsterdam
- Leerbedrijf ID 100772830
- KvK naam Canal Motorboats B.V.
- KvK nummer 33290675
- KvK vestigingsnummer 000013517597
- Bedrijfsindeling Verhuur van sport- en recreatieartikelen
- Telefoon +31621617111
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Eco Boats Amsterdam
- Naam Eco Boats Amsterdam
- Leerbedrijf ID 100772830
- KvK naam Canal Motorboats B.V.
- KvK nummer 33290675
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 5-9-2024
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening (P2-K1)
- Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie (P2-K1-W1)
- Voert financiële processen uit (P2-K1-W2)
- Organiseert planning en voorraadbeheer (P2-K1-W3)
- Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit (P2-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Administrateur (93210)
- Administrateur (Salarisadministrateur) (90463)
- Boekhoudkundig medewerker (90490)
- Business Services (23296)
- Financieel administratief medewerker (25139)
- Financieel administratieve beroepen (23065)
- Financiële beroepen (22158)
- Financiele beroepen (Financieel administratief medewerker) (93200)
- Financiele beroepen (Salarisadministrateur) (93213)
- Office assistant (25573)
- Office- en managementsupport (23231)
- Secretaresse (25152)
- Secretariele beroepen (23069)
niveau 4 / 5-9-2024
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 5-9-2024
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 3 / 12-2-2024
Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
Voert administratieve processen uit (B1-K2)
- Houdt de voorraad bij (B1-K2-W1)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
Organiseert en voert activiteiten uit (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt activiteiten (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt de activiteit af (B1-K3-W4)
Werkt in de gastvrijheidsbranche (B1-K4)
-
Niet uitvoerbaar: Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K4-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten (B1-K4-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Adviseert gasten en registreert de bestelling (B1-K4-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt dranken serveergereed (B1-K4-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K4-W5)
-
Niet uitvoerbaar: Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K4-W6)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid (B1-K4-W7)
-
Niet uitvoerbaar: Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K4-W8)
Equivalenten van deze opleiding
- Allround hospitality medewerker (26012)
- Hospitality (23341)
niveau 4 / 12-2-2024
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (B1-K1)
-
Niet uitvoerbaar: Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Neemt bestelling op en serveert deze (B1-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Creëert en bewaakt sfeer (B1-K1-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (B1-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (B1-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (B1-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in (B1-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf (B1-K2-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt de veiligheid (B1-K2-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit (B1-K2-W5)
Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers (B1-K3)
- Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K3-W1)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K3-W2)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K3-W3)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K3-W4)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K4)
- Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten (B1-K4-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K4-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K4-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K4-W4)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K5)
- Maakt een operationeel plan (B1-K5-W1)
- Plant en verdeelt werkzaamheden (B1-K5-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begroot financiën (B1-K5-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt financiën (B1-K5-W4)
- Begeleidt en stuurt medewerkers aan (B1-K5-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K5-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- International hospitality (23340)
- Leidinggevende international hospitality (26008)
niveau 3 / 12-2-2024
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
niveau 2 / 28-3-2024
Voert nautische werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bepaalt de vaarroute (B1-K1-W1)
- Vaart en manoeuvreert het schip (B1-K1-W2)
- Meert/ontmeert en ankert het schip (B1-K1-W3)
- Verzorgt de scheepsadministratie (B1-K1-W4)
- Stemt de operationeel nautische werkzaamheden af met bemanningsleden (B1-K1-W5)
Treedt op als gastheer aan boord van het schip (B1-K2)
- Verleent diensten aan passagiers (B1-K2-W1)
- Informeert passagiers en bewaakt de sfeer (B1-K2-W2)
- Controleert toegangsbewijzen en voert eenvoudige financiële handelingen uit (B1-K2-W3)
- Stemt de cateringplanning/vaaropdracht af met het bedienend personeel (B1-K2-W4)
Zorgt voor onderhoud, schoonhouden en reparaties op het schip (B1-K3)
- Voert algemene onderhoudswerkzaamheden en reparaties uit op het schip (B1-K3-W1)
- Voert klein werktuigkundig onderhoud en reparaties uit op het schip (B1-K3-W2)
- Reinigt het schip voor vertrek en na terugkomst (B1-K3-W3)
Voorkomt en handelt bij ongevallen en calamiteiten (B1-K4)
- Geeft leiding bij ongevallen en calamiteiten (B1-K4-W1)
- Neemt maatregelen om ongevallen en calamiteiten te voorkomen (B1-K4-W2)
- Verleent hulp in voorkomende gevallen (B1-K4-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Rondvaartboot (23149)
- Rondvaartboot (23277)
- Schipper rondvaartboot beperkt vaargebied (22116)
- Schipper rondvaartboot beperkt vaargebied (25385)
- Schipper rondvaartboot beperkt vaargebied (95050)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Eco Boats Amsterdam
- Naam Eco Boats Amsterdam
- Leerbedrijf ID 100772830
- KvK naam Canal Motorboats B.V.
- KvK nummer 33290675
Contactpersonen (2)
-
Harmen van der Heijde Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Leidinggevende travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenLeidinggevende travel & hospitality, Zelfstandig medewerker travel & hospitality, Leidinggevende international hospitality, Allround hospitality medewerker, Allround Assistant Business Services
Zelfstandig medewerker travel & hospitality, Leidinggevende international hospitality, Allround hospitality medewerker, Allround Assistant Business Services -
Finn van Hemert Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV