Ergowerken
- Naam Ergowerken
- Leerbedrijf ID 100408292
- KvK naam 7Day
- KvK nummer 68656483
- KvK vestigingsnummer 000023635010
- Bedrijfsindeling Detailhandel via postorder en internet in consumentenelektronica
- Telefoon +31762600207
- Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
- Totale capaciteit 3
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Gezond werken, daar maakt Ergowerken zich hard voor. Met een team van 4 man doen wij iedere dag ons best om bedrijven en particulieren prettiger te laten werken op kantoor. Dit doen we door middel van effectieve producten, persoonlijk advies en productkennis via onze webshop of onze showroom in Breda. We zijn een informeel bedrijf, waar plezier en hard werken hand in hand gaan.
- Informatie Leren & Werken Wij zoeken BBL studenten, niveau 3 en 4. Bij Ergowerken start je altijd met de fundamentele dagelijkse taken. Je pickt orders, checkt binnenkomende voorraad, controleert retouren, schrijft persoonlijke kaartjes bij bestellingen en pakt producten netjes in. Na de eerste 2-3 weken zul je zelfstandig taken krijgen die in overleg met ons bij je passen. Denk aan het schrijven van productteksten, bijwerken van prijslijsten en verbeteren van de indeling van ons magazijn. Als je graag met klanten in contact komt, mag je ook telefonisch jezelf inzetten. Inmiddels hebben we (schrijf 2024) 10 jaar ervaring met het begeleiden van stagiaires en weten we wat er nodig is om jou een leuk en leerzame periode te kunnen aanbieden.
- Informatie Student Je krijgt bij ons stagevergoeding, op dit moment staat dat bedrag op 200,- in de maand.
Ergowerken
- Naam Ergowerken
- Leerbedrijf ID 100408292
- KvK naam 7Day
- KvK nummer 68656483
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 31-5-2022
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 19-2-2016
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 23-10-2023
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 19-2-2016
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid (P5-K1)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging (P5-K1-W1)
- Levert input voor een vestigingsplan (P5-K1-W2)
- Bewaakt een omzet- en kostenplan (P5-K1-W3)
- Presenteert en profileert de vestiging in netwerken (P5-K1-W4)
Coördineert operationele processen en werkzaamheden (P5-K2)
- Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid (P5-K2-W1)
- Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie (P5-K2-W2)
- Adviseert over de personeelsbehoefte (P5-K2-W3)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P5-K2-W4)
- Coördineert de goederenstroom (P5-K2-W5)
- Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden (P5-K2-W6)
Voert een commercieel traject uit (P5-K3)
- Bereidt een commercieel traject voor (P5-K3-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P5-K3-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P5-K3-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P5-K3-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P5-K3-W5)
- Bereidt de inkoop voor (P5-K3-W6)
- Voert aftersales uit (P5-K3-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Economie en administratie (79090)
- Manager handel (22146)
- Manager handel (Vestigingsmanager groothandel) (93494)
- Vestigingsmanager groothandel (25137)
- Vestigingsmanager groothandel (90100)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 4 / 23-10-2023
Profileert zichzelf als ondernemer (B1-K1)
- Bereidt zich op ondernemen voor (B1-K1-W1)
- Onderzoekt de markt (B1-K1-W2)
- Ontwikkelt een ondernemersconcept (B1-K1-W3)
Ontwikkelt een business model (B1-K2)
- Selecteert het klantsegment en de waardepropositie van de onderneming (B1-K2-W1)
- Kiest de kanalen en klantrelaties van de onderneming (B1-K2-W2)
- Maakt een financieel plan voor de onderneming (B1-K2-W3)
- Kiest een vorm voor ondernemen (B1-K2-W4)
- Zet een zakelijk netwerk op (B1-K2-W5)
- Construeert een business model (B1-K2-W6)
Voert operationele processen in een handelsonderneming uit (B1-K3)
- Koopt producten in (B1-K3-W1)
- Verkoopt producten (B1-K3-W2)
- Voert logistieke processen uit (B1-K3-W3)
- Voert marketing- en communicatieprocessen uit (B1-K3-W4)
- Voert financiële en administratieve processen uit (B1-K3-W5)
- Maakt een operationeel plan voor de onderneming (B1-K3-W6)
Ontwikkelt zich in het ondernemen (B1-K4)
- Volgt trends en ontwikkelingen in het vakgebied en de markt (B1-K4-W1)
- Reflecteert op de eigen werkzaamheden in relatie tot de ondernemersvaardigheden (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Ondernemer detailhandel (22147)
- Ondernemer detailhandel (90290)
- Ondernemer retail (25166)
- Ondernemerschap handel (23355)
- Ondernemerschap retail (23079)
Ergowerken
- Naam Ergowerken
- Leerbedrijf ID 100408292
- KvK naam 7Day
- KvK nummer 68656483
Contactpersonen (1)
-
Tim Broere Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Commercieel medewerkerRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenCommercieel medewerker, Junior manager groothandel, E-commercemanager, Ondernemer handel, E-commerce specialist
Junior manager groothandel, E-commercemanager, Ondernemer handel, E-commerce specialist