GJIZ
- Naam GJIZ
- Leerbedrijf ID 100444049
- KvK naam GJIZ
- KvK nummer 52985709
- KvK vestigingsnummer 000022873996
- Bedrijfsindeling Overige specialistische zakelijke dienstverlening
- Telefoon +31646003336
- Bedrijfsgrootte zzp'er/1 medewerker
- Totale capaciteit 5
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving GJIZ helpt bedrijven en medewerkers op weg met de online communicatie. Een professionele profilering is tegenwoordig niet meer weg te denken. Om aan de blijvende vraag te kunnen voldoen, werken we samen met een vast team van specialisten. Wij laten u zien, hoe uw bedrijf kan bloeien door communicatiekanalen op een juiste manier in te zetten. Sociale media zijn hier een belangrijk onderdeel van. Een prachtig middel om je met klanten te verbinden, ze te verrassen en te veroveren. Wij maken ook websites.
- Informatie Leren & Werken Wij vinden het altijd fijn om studenten te hebben want die brengen vaak een nieuwe visie mee. Wij begeleiden al 3 jaar studenten met veel plezier. Wij hebben plaats voor maximaal 2 mbo-studenten.
- Informatie Student Wij werken veel samen met het Friesland College en de Friese Poort.
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
GJIZ
- Naam GJIZ
- Leerbedrijf ID 100444049
- KvK naam GJIZ
- KvK nummer 52985709
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 19-4-2021
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Ook erkend voor
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 13-2-2017
Assisteert bij opstellen operationele plannen ter uitwerking marketing- en communicatiebeleid (B1-K1)
- Zoekt informatie op voor een operationeel plan en analyseert deze (B1-K1-W1)
- Doet voorstellen voor een operationeel plan (B1-K1-W2)
- Werkt een operationeel plan uit (B1-K1-W3)
- Becommentarieert en actualiseert operationele plannen (B1-K1-W4)
Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten (B1-K2)
- Brengt marketing- en communicatievraagstukken in kaart (B1-K2-W1)
- Bedenkt oplossingen voor marketing- en communicatievraagstukken (B1-K2-W2)
- Stelt een projectplan op voor de oplossing van marketing- en communicatievraagstukken (B1-K2-W3)
- Voert een projectplan uit ter oplossing van marketing- en communicatievraagstukken (B1-K2-W4)
- Evalueert een projectplan m.b.t. marketing- en communicatievraagstukken (B1-K2-W5)
- Ontwikkelt en beheert voorlichtings-, promotie- en pr-materiaal (B1-K2-W6)
- Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website (B1-K2-W7)
Assisteert bij het onderzoeken van de markt (P1-K1)
- Volgt ontwikkelingen op de markt (P1-K1-W1)
- Analyseert de gesignaleerde ontwikkelingen en verwerkt deze tot managementinformatie (P1-K1-W2)
- Zet marktonderzoeken op (P1-K1-W3)
- Voert marktonderzoeken uit (P1-K1-W4)
Assisteert bij het verzorgen van de corporate informatie (P1-K2)
- Redigeert aangeleverde teksten (P1-K2-W1)
- Geeft voorlichting over de organisatie aan derden (P1-K2-W2)
Ook erkend voor
- Economie en administratie (79090)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Media en vormgeving
niveau 4 / 9-12-2021
Voorbereiden opdracht en organiseren werk (B1-K1)
- Opdracht bespreken met interne of externe opdrachtgever (B1-K1-W1)
- Plannen en organiseren van werkzaamheden (B1-K1-W2)
- Onderzoeken van (online) media mogelijkheden (B1-K1-W3)
- Verzamelen van content en/of informatie (B1-K1-W4)
- Voorbereiden van interviews en opnames (B1-K1-W5)
Maken en bewerken van content (B1-K2)
- Maken van opname (B1-K2-W1)
- Afnemen van interviews (B1-K2-W2)
- Schrijven en controleren van tekstberichten (B1-K2-W3)
- Bewerken van content (B1-K2-W4)
Publiceren en beheren van content (B1-K3)
- Content presenteren en/of publiceren (B1-K3-W1)
- Actueel houden en beheren van web content (B1-K3-W2)
- Archiveren van content (B1-K3-W3)
Ook erkend voor
- Media en vormgeving (79040)
- Mediaredactie (23094)
niveau 4 / 13-2-2017
Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen (B1-K1)
- Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant (B1-K1-W2)
- Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context (B1-K1-W1)
- Voert projectmatige werkzaamheden uit (B1-K1-W7)
- Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces (B1-K1-W5)
- Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input (B1-K1-W3)
- Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen (B1-K1-W6)
- Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject (B1-K1-W4)
Positioneert en profileert zich in de markt (B1-K2)
- Maakt een persoonlijk portfolio (B1-K2-W1)
- Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel) (B1-K2-W2)
Ook erkend voor
- Game artist (22085)
- Gaming artist (93220)
- Media en vormgeving (79040)
- Mediavormgever (22086)
- Mediavormgever (25201)
- Mediavormgever (90400)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving KC GOC) (90411)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving KC PMLF) (90421)
- Mediavormgever (Animatie/audiovisuele vormgeving Savantis) (90401)
- Mediavormgever (Art & design KC GOC) (90412)
- Mediavormgever (Art & design KC PMLF) (90422)
- Mediavormgever (Art & design Savantis) (90402)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving KC GOC) (90413)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving KC PMLF) (90424)
- Mediavormgever (Grafische vormgeving Savantis) (90403)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving KC GOC) (90414)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving KC PMLF) (90423)
- Mediavormgever (Interactieve vormgeving Savantis) (90404)
- Mediavormgeving (23095)
- Mediavormgeving (23257)
niveau 4 / 19-4-2021
voorbereiden opdracht en organiseren van werk (L1-K1)
- Opdracht bespreken met interne of externe opdrachtgever (L1-K1-W1)
- Plannen en organiseren van werkzaamheden (L1-K1-W2)
- Onderzoeken van (online) media mogelijkheden (L1-K1-W3)
- Verzamelen van content en/of informatie (L1-K1-W4)
Maken, bewerken en opleveren van content (L1-K2)
- Maken van opname (L1-K2-W1)
- Schrijven en controleren van schriftelijke content (L1-K2-W2)
- Bewerken van content (L1-K2-W3)
- Content presenteren en/of opleveren (L1-K2-W4)
Verzorgt crossmediale campagnes (R1-K1)
- Zet een crossmediale campagne op (R1-K1-W1)
- Maakt crossmediale content tot een eenhe (R1-K1-W2)
- Start een crossmediale campagne (R1-K1-W3)
- Volgt en evalueert een crossmediale campagne (R1-K1-W4)
GJIZ
- Naam GJIZ
- Leerbedrijf ID 100444049
- KvK naam GJIZ
- KvK nummer 52985709
Contactpersonen (1)
-
Gea Iedema-Zondervan Praktijkopleider, Contactpersoon BPV E-commercemanagerRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenE-commercemanager, Regionale kwalificatie Content Creator (Friese Poort, Friesland College, Noorderpoort, ROC Tilburg), Mediaredactiemedewerker, Mediavormgever, Medewerker marketing en communicatie
Regionale kwalificatie Content Creator (Friese Poort, Friesland College, Noorderpoort, ROC Tilburg), Mediaredactiemedewerker, Mediavormgever, Medewerker marketing en communicatie