Boutique Hotel 't Klooster
- Naam Boutique Hotel 't Klooster
- Leerbedrijf ID 100170841
- KvK naam Curaliving BV
- Telefoon +59996982650
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 7
- Stage/bbl overeenkomsten 3
Organisatieprofiel
- Omschrijving Boutique Hotel 't Klooster is een sfeervol en kleinschalig hotel in Willemstad, Curaçao, gevestigd in een historisch klooster. Wij bieden een unieke mix van charme, gastvrijheid en persoonlijke service, met een hecht team dat samen zorgt voor een onvergetelijke ervaring voor onze gasten. Als stagiair krijg je bij ons de kans om volop mee te draaien in de hotelwereld, van front office en guest relations tot managementtaken. Je leert in een inspirerende, tropische omgeving waar zelfstandigheid en ontwikkeling centraal staan. Een stage bij ‘t Klooster is de perfecte kans om ervaring op te doen en tegelijkertijd het eiland te ontdekken!
- Informatie Leren & Werken Boutique Hotel 't Klooster is een erkend leerbedrijf waar studenten de kans krijgen om alle facetten van de hotellerie te ontdekken in een inspirerende en tropische omgeving. Wij begeleiden al jaren stagiaires en bieden een breed en leerzaam takenpakket waarin je niet alleen meedraait, maar echt onderdeel wordt van het team. Als stagiair bij 't Klooster krijg je een veelzijdige ervaring: van het in- en uitchecken van gasten en financiële controles tot het maken van schoonmaakroosters, het plaatsen van bestellingen, het opstellen van offertes en het onderhouden van contact met gasten via e-mail en platforms zoals Booking.com. Je leert hoe een hotel van A tot Z wordt gerund en krijgt verantwoordelijkheid over verschillende processen. Wat onze stageplek bijzonder maakt, is dat je niet vastzit aan één afdeling. Je wordt meegenomen in alle aspecten van het hotel en krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Wij geloven in een open en gezellige werkomgeving, waarin je je snel thuis voelt en veel kunt leren. Wil je een stage waarin je niet alleen meekijkt, maar echt meedoet? Dan is Boutique Hotel 't Klooster de perfecte plek om je vaardigheden in de praktijk te brengen! Voor meer informatie of vragen mag je mij altijd een mail sturen: zoe@hotelklooster.com - Front Office Coordinator Boutique Hotel 't Klooster
- Informatie Student Wij werken samen met verschillende opleidingen van verschillende niveaus, zoals NHL Stenden International Hospitality Management School, ROC Amsterdam, Aventus Apeldoorn en nog veel meer.
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Boutique Hotel 't Klooster
- Naam Boutique Hotel 't Klooster
- Leerbedrijf ID 100170841
- KvK naam Curaliving BV
- Telefoon +59996982650
Erkenningen
Sector: Horeca en bakkerij
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P3-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P3-K1-W1)
- Sluit het bedrijf af (P3-K1-W10)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast (P3-K1-W2)
- Neemt de bestelling op en serveert deze (P3-K1-W3)
- Maakt dranken serveergereed (P3-K1-W4)
- Bereidt gerechten (P3-K1-W5)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast (P3-K1-W6)
- Creëert en bewaakt sfeer (P3-K1-W7)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (P3-K1-W8)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P3-K1-W9)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer cafe-bar) (90301)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer fastservice) (90302)
Sector: Toerisme en recreatie
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23416)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (27040)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Boutique Hotel 't Klooster
- Naam Boutique Hotel 't Klooster
- Leerbedrijf ID 100170841
- KvK naam Curaliving BV
- Telefoon +59996982650
Contactpersonen (3)
-
Zoë van der Blom Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Max van Gennip Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Zelfstandig medewerker travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenZelfstandig medewerker travel & hospitality, Luchtvaartdienstverlener, Manager / ondernemer horeca, Leidinggevende travel & hospitality
Luchtvaartdienstverlener, Manager / ondernemer horeca, Leidinggevende travel & hospitality -
Joia van Loo Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Meewerkend horeca ondernemerRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenMeewerkend horeca ondernemer