Hotel Restaurant Nieuw Minerva
- Naam Hotel Restaurant Nieuw Minerva
- Leerbedrijf ID 100491430
- KvK naam Hotel Nieuw Minerva Holding B.V.
- KvK nummer 28062839
- KvK vestigingsnummer 000004505336
- Bedrijfsindeling Beleggingsinstellingen in financiële activa
- Telefoon +31715126358
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving ----- Voor 2025 is er bij ons géén stageplaats meer vrij ------ Stage in een gezellig, kleinschalig hotel midden in het centrum van Leiden: dat wil jij toch ook ? Je kunt bij ons terecht voor je kwalificerende stage. Ons hotel is niet geschikt voor een stage in het eerste leerjaar. City Hotel Nieuw Minerva is een 3-sterren hotel midden in Leiden. Ons pand is een historisch grachtenpand aan de Oude Rijn en het design van het hotel past bij het pand. Er zijn 35 hotelkamers, een ontbijtzaal, een vergaderzaal en een hotelbar. Ons hotel is niet geschikt voor gasten en medewerkers met een lichamelijke beperking: er zijn veel trappen en trapjes en we hebben geen lift. Sommige kamers hebben een bijzondere inrichting. Dat maakt ons anders dan andere hotels. Persoonlijke aandacht voor onze gasten vinden wij heel belangrijk. Wij kennen onze gasten, en onze gasten voelen zich altijd erkend en gezien. In totaal werken er 10 mensen bij Hotel Restaurant Nieuw Minerva, verspreid over Front Office, Back Office en Ontbijt. Het management bestaat uit 2 personen, zij zijn de eigenaren van het hotel. De Housekeeping medewerkers en Nachtportiers worden speciaal hiervoor ingehuurd. We zijn goed bereikbaar met het OV: de bushalte en Leiden Centraal zijn dichtbij. Je fiets/scooter kun je buiten voor de deur neerzetten. Onze voorkeur gaat uit naar stagiairs die wonen in Leiden, Leiderdorp, Zoeterwoude of Oegstgeest. Nieuwsgierig geworden? Bel of mail en vertel ons waarom wij bij jou passen! Wij zijn een internationaal hotel, met gasten uit alle landen. Bij ons kun je dus je talenkennis laten zien (en uitbreiden) en je leert over cultuurverschillen.
- Informatie Leren & Werken Als team hebben wij er altijd plezier in om aan mensen nieuwe dingen te leren, en zelf weer nieuwe dingen te leren van onze stagiairs. Je kunt je talenkennis goed testen bij ons: onze gasten komen uit alle landen. Ook ons team is internationaal: onze medewerkers komen uit veel verschillende landen. Let op: ons hotel is NIET geschikt voor een 1e jaars-stage, maar wél voor stagiairs in hun 3e of 4e leerjaar. Het team is te klein om een beginner goed te kunnen begeleiden. Er is 1 stageplaats beschikbaar, en we kunnen je een plaats bieden als je één van de volgende opleidingen volgt: LeidinggevendeTravel & Hospitality, Zelfstandig medewerker Travel & Hospitality of Manager/Ondernemer Horeca en Meewerkend Horeca Ondernemer.
- Informatie Student In ons gezellige en hechte team staat iedereen altijd voor elkaar klaar. Nieuwe collega's voelen zich snel thuis in het team. Wel belangrijk is dat je zelfstandig bent, en snel dingen leert (en ze ook goed onthoudt). Tijdens je sollicitatiegesprek vragen we je of je dit kunt en of je voorbeelden kunt noemen. Ook mag je absoluut geen moeite hebben met werken in een klein team. Je snapt dat er niet zomaar iemand je dienst kan overnemen, maar dat je dat altijd zelf en ruim op tijd goed moet regelen. Verder is het belangrijk dat je veel praktische kennis hebt over de stad Leiden; onze gasten hebben altijd veel informatie nodig! Je werktijden wisselen met de diensten die je (mee)draait. Je wordt ook op zaterdag en/of zondag worden ingeroosterd. Niet ieder weekend natuurlijk, maar het mag geen probleem voor je zijn. Nachtdienst hoef je nooit te draaien. We werken samen met elke MBO-opleiding in Nederland. Onze voorkeur gaat echter uit naar een stagiair(e) die woont in Leiden of directe omgeving (Leiderdorp, Oegstgeest, Zoeterwoude). Dat doen we, omdat het belangrijk is dat je probleemloos vóór je vroege dienst naar het hotel moet kunnen komen en ná je late dienst niet te lang onderweg bent naar huis. Deze vraag stellen we je tijdens je sollicitatiegesprek!
-
Organisatie kenmerken
- Internationalisation at home
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Hotel Restaurant Nieuw Minerva
- Naam Hotel Restaurant Nieuw Minerva
- Leerbedrijf ID 100491430
- KvK naam Hotel Nieuw Minerva Holding B.V.
- KvK nummer 28062839
Erkenningen
Sector: Horeca en bakkerij
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P3-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P3-K1-W1)
- Sluit het bedrijf af (P3-K1-W10)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast (P3-K1-W2)
- Neemt de bestelling op en serveert deze (P3-K1-W3)
- Maakt dranken serveergereed (P3-K1-W4)
- Bereidt gerechten (P3-K1-W5)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast (P3-K1-W6)
- Creëert en bewaakt sfeer (P3-K1-W7)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (P3-K1-W8)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P3-K1-W9)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer cafe-bar) (90301)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer fastservice) (90302)
Sector: Toerisme en recreatie
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Hotel Restaurant Nieuw Minerva
- Naam Hotel Restaurant Nieuw Minerva
- Leerbedrijf ID 100491430
- KvK naam Hotel Nieuw Minerva Holding B.V.
- KvK nummer 28062839
Contactpersonen (1)
-
Katinka van Houwelingen Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Leidinggevende travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenLeidinggevende travel & hospitality, Manager / ondernemer horeca, Meewerkend horeca ondernemer, Zelfstandig medewerker travel & hospitality
Manager / ondernemer horeca, Meewerkend horeca ondernemer, Zelfstandig medewerker travel & hospitality