LENO Group B.V.
- Naam LENO Group B.V.
- Leerbedrijf ID 100693551
- KvK naam LENO Group B.V.
- KvK nummer 82384851
- KvK vestigingsnummer 000048623326
- Bedrijfsindeling Detailhandel via postorder en internet in een algemeen assortiment non-food
- Telefoon +31499700277
- Bedrijfsgrootte 2 tot en met 9 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Onder Leno Group B.V. vallen meerdere webshops: www.leno-deco.com | www.akupanelshop.com | www.akustikpaneeleoutlet.de | www.homepanel.co.uk | In het kort verkopen we voornamelijk Akoestische wandpanelen, composiet gevelbekleding en tegels. Alles binnen deze webshops wordt zelf gedaan. Denk hierbij aan het opzetten, inrichten en onderhouden van websites, online marketing op Facebook, Instagram en Google Ads, inkoop, klantcontact en showroom. Het team bestaat uit 4 jonge gasten tussen de leeftijd van 26 en 35. We hanteren een open cultuur waarin alles met elkaar gedeeld kan én mag worden. Gezelligheid en leuke dingen doen samen staat hoog in het vaandel bij Leno Group.
- Informatie Leren & Werken Wil jij meewerken in een gezellig bedrijf met een jong team? Wil jij meer weten van het opzetten van webshops of één specifiek onderdeel daarvan? Dan ben je bij Leno Group aan het juist adres! Hier kun je alles leren op het gebied van E-commerce. Hoe zoek je de juiste nieuwe producten om te verkopen? Hoe zet je een website op? Hoe adverteer je online? Hoe verzorg ik klantcontact in de showroom? Ga zo maar door!
LENO Group B.V.
- Naam LENO Group B.V.
- Leerbedrijf ID 100693551
- KvK naam LENO Group B.V.
- KvK nummer 82384851
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 5-8-2021
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 19-6-2025
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 5-8-2021
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 4 / 19-6-2025
Profileert zichzelf als ondernemer (B1-K1)
- Bereidt zich op ondernemen voor (B1-K1-W1)
- Onderzoekt de markt (B1-K1-W2)
- Ontwikkelt een ondernemersconcept (B1-K1-W3)
Ontwikkelt een business model (B1-K2)
- Selecteert het klantsegment en de waardepropositie van de onderneming (B1-K2-W1)
- Kiest de kanalen en klantrelaties van de onderneming (B1-K2-W2)
- Maakt een financieel plan voor de onderneming (B1-K2-W3)
- Kiest een vorm voor ondernemen (B1-K2-W4)
- Zet een zakelijk netwerk op (B1-K2-W5)
- Construeert een business model (B1-K2-W6)
Voert operationele processen in een handelsonderneming uit (B1-K3)
- Koopt producten in (B1-K3-W1)
- Verkoopt producten (B1-K3-W2)
- Voert logistieke processen uit (B1-K3-W3)
- Voert marketing- en communicatieprocessen uit (B1-K3-W4)
- Voert financiële en administratieve processen uit (B1-K3-W5)
- Maakt een operationeel plan voor de onderneming (B1-K3-W6)
Ontwikkelt zich in het ondernemen (B1-K4)
- Volgt trends en ontwikkelingen in het vakgebied en de markt (B1-K4-W1)
- Reflecteert op de eigen werkzaamheden in relatie tot de ondernemersvaardigheden (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Ondernemer detailhandel (22147)
- Ondernemer detailhandel (90290)
- Ondernemer retail (25166)
- Ondernemerschap handel (23355)
- Ondernemerschap retail (23079)
LENO Group B.V.
- Naam LENO Group B.V.
- Leerbedrijf ID 100693551
- KvK naam LENO Group B.V.
- KvK nummer 82384851
Contactpersonen (1)
-
Leon van Haaren Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Commercieel medewerkerRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenCommercieel medewerker, Marketing & Communication Specialist, Ondernemer handel, E-commerce specialist
Marketing & Communication Specialist, Ondernemer handel, E-commerce specialist