Max Brown Canal District
- Naam Max Brown Canal District
- Leerbedrijf ID 100164849
- KvK naam Max Brown Hotel B.V.
- KvK nummer 34260817
- KvK vestigingsnummer 000019426593
- Bedrijfsindeling Hotel-restaurants
- Telefoon +31207107264
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Max Brown Canal District is situated in three monumental Amsterdam canal houses with an amazing 300-year old facade, at the corner of Amsterdam’s most famous canals, the Herengracht & the Brouwersgracht. The three canal houses in which Max Brown is located have seen a great amount of different owners and users over the three centuries of their existence. Now it’s time for our guests of Max Brown to call these beautiful canal houses their home away from home in Amsterdam.
- Informatie Leren & Werken We are an internationally oriented organization. With us, you can speak a modern foreign language, you will gain insight into our international contacts and you will get to know the cultural differences. So if you are an MBO student and would like to take the opportunity to do an internship in the Netherlands in an international environment/context, please contact us!
- Informatie Student Max Brown is a part of Sircle Collection. Sircle Collection is an independent group of creative hospitality brands founded in 2011 by award-winning industry expert Liran Wizman. In our 9 years, our Amsterdam-based company has grown to include three hotel brands across 13 locations, three restaurants, one design concept store, and three landmark properties—all set in some of Europe’s most inspiring neighborhoods. Our brands include Sir Hotels, Max Brown Hotels, Park Centraal Hotels, X BANK, Seven North, The Rooftop at Sir Victor, Bar Claes, as well as the properties of the W Amsterdam, the Edition Milan, and more. In everything we do, we are focused on creating singular and surprising experiences for our guests. Learn more on sirclecollection.com.
-
Organisatie kenmerken
- Internationalisation at home
Max Brown Canal District
- Naam Max Brown Canal District
- Leerbedrijf ID 100164849
- KvK naam Max Brown Hotel B.V.
- KvK nummer 34260817
Erkenningen
Sector: Horeca en bakkerij
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
-
Niet uitvoerbaar: Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Sector: Toerisme en recreatie
Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
Voert administratieve processen uit (B1-K2)
- Houdt de voorraad bij (B1-K2-W1)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
Organiseert en voert activiteiten uit (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt activiteiten (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt de activiteit af (B1-K3-W4)
Werkt in de gastvrijheidsbranche (B1-K4)
-
Niet uitvoerbaar: Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K4-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten (B1-K4-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Adviseert gasten en registreert de bestelling (B1-K4-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Maakt dranken serveergereed (B1-K4-W4)
-
Niet uitvoerbaar: Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K4-W5)
-
Niet uitvoerbaar: Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K4-W6)
-
Niet uitvoerbaar: Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid (B1-K4-W7)
-
Niet uitvoerbaar: Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K4-W8)
Equivalenten van deze opleiding
- Allround hospitality medewerker (26012)
- Hospitality (23341)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
-
Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
-
Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23416)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (27040)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Max Brown Canal District
- Naam Max Brown Canal District
- Leerbedrijf ID 100164849
- KvK naam Max Brown Hotel B.V.
- KvK nummer 34260817
Contactpersonen (2)
-
Lysanne van Aalderen Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Facilitair leidinggevendeRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenFacilitair leidinggevende, Zelfstandig medewerker travel & hospitality, Leidinggevende travel & hospitality, Manager / ondernemer horeca, Allround hospitality medewerker, Leidinggevende international hospitality
Zelfstandig medewerker travel & hospitality, Leidinggevende travel & hospitality, Manager / ondernemer horeca, Allround hospitality medewerker, Leidinggevende international hospitality -
Jeroen van der Louw Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV