Outsole
- Naam Outsole
- Leerbedrijf ID 100708872
- KvK naam Outsole
- KvK nummer 63799421
- KvK vestigingsnummer 000032677944
- Bedrijfsindeling Detailhandel via postorder en internet in kleding en modeartikelen
- Telefoon +31650809420
- Totale capaciteit 10
- Stage/bbl overeenkomsten 4
Organisatieprofiel
- Omschrijving Outsole is wereldwijd marktleider op het gebied van tweedehandssneakers, met een sterke focus op Nike Air Max 1. Ons doel is om alles te verkopen wat jij als sneakerliefhebber nodig hebt. Van veters tot binnenzooltjes en van schoonmaakartikelen tot schoenspanners.
- Informatie Leren & Werken Bij Outsole leer je alles over marketing, e-commerce en ondernemen. Denk mee hoe we het beste onze klanten kunnen benaderen, hoe we onze sneakerpassie moeten uitstralen en welke nieuwe producten nodig zijn om het assortiment te verbeteren. Daarnaast leer je alles over social media, SEO, campagnes en webshopbeheer.
- Informatie Student We werken met verschillende scholen samen. Zowel MBO, HBO als WO. Het niveau is voor ons niet doorslaggevend, maar dat is jouw enthousiasme en bovenal je liefde voor sneakers.
Outsole
- Naam Outsole
- Leerbedrijf ID 100708872
- KvK naam Outsole
- KvK nummer 63799421
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 25-2-2022
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 23-6-2022
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 8-3-2023
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 16-10-2023
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert het accountmanagement uit en beheert relaties (P4-K1)
- Voert accountanalyses uit (P4-K1-W1)
- Stelt een accountplan op (P4-K1-W2)
- Coördineert het uitvoeren van een accountplan (P4-K1-W3)
- Evalueert een accountplan (P4-K1-W4)
- Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk (P4-K1-W5)
Voert een commercieel traject uit (P4-K2)
- Bereidt een commercieel traject voor (P4-K2-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P4-K2-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P4-K2-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P4-K2-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P4-K2-W5)
- Voert aftersales uit (P4-K2-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- (Junior) accountmanager (25132)
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager ECABO) (93801)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager KC Handel) (93802)
- Economie en administratie (79090)
- Werkvoorbereider houtbranche (Commercieel technisch medewerker houthandel) (94654)
- Werkvoorbereider houtbranche (Werkvoorbereider houthandel) (94653)
niveau 4 / 21-12-2021
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 4 / 8-9-2023
Profileert zichzelf als ondernemer (B1-K1)
- Bereidt zich op ondernemen voor (B1-K1-W1)
- Onderzoekt de markt (B1-K1-W2)
- Ontwikkelt een ondernemersconcept (B1-K1-W3)
Ontwikkelt een business model (B1-K2)
- Selecteert het klantsegment en de waardepropositie van de onderneming (B1-K2-W1)
- Kiest de kanalen en klantrelaties van de onderneming (B1-K2-W2)
- Maakt een financieel plan voor de onderneming (B1-K2-W3)
- Kiest een vorm voor ondernemen (B1-K2-W4)
- Zet een zakelijk netwerk op (B1-K2-W5)
- Construeert een business model (B1-K2-W6)
Voert operationele processen in een handelsonderneming uit (B1-K3)
- Koopt producten in (B1-K3-W1)
- Verkoopt producten (B1-K3-W2)
- Voert logistieke processen uit (B1-K3-W3)
- Voert marketing- en communicatieprocessen uit (B1-K3-W4)
- Voert financiële en administratieve processen uit (B1-K3-W5)
- Maakt een operationeel plan voor de onderneming (B1-K3-W6)
Ontwikkelt zich in het ondernemen (B1-K4)
- Volgt trends en ontwikkelingen in het vakgebied en de markt (B1-K4-W1)
- Reflecteert op de eigen werkzaamheden in relatie tot de ondernemersvaardigheden (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Ondernemer detailhandel (22147)
- Ondernemer detailhandel (90290)
- Ondernemer retail (25166)
- Ondernemerschap handel (23355)
- Ondernemerschap retail (23079)
Outsole
- Naam Outsole
- Leerbedrijf ID 100708872
- KvK naam Outsole
- KvK nummer 63799421
Contactpersonen (1)
-
Frank Klerks Contactpersoon BPV, Praktijkopleider E-commercemanagerRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenE-commercemanager, Marketing & Communication Specialist, Commercieel medewerker, E-commerce specialist, Ondernemer handel, Retailspecialist
Marketing & Communication Specialist, Commercieel medewerker, E-commerce specialist, Ondernemer handel, Retailspecialist