Schaap en Citroen B.V. -Hfd. kantoor
- Naam Schaap en Citroen B.V. -Hfd. kantoor
- Leerbedrijf ID 100135350
- KvK naam Schaap en Citroen B.V.
- KvK nummer 33081563
- KvK vestigingsnummer 000017403278
- Bedrijfsindeling Winkels in juweliersartikelen en uurwerken
- Telefoon +31203463400
- Bedrijfsgrootte 101 tot en met 250 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving De Proeve Personeel kan hier worden uitgevoerd!!!!
- Informatie Student Kerntaken en werkprocessen die kunnen worden aangeboden: 1. Beheert assortiment; Verwerken van bestellingen, controle van de voorraad, mag in beperkte maten voorstellen doen voor inkoopbeleid, mag (deel van) collectie etaleren, verzorgt werk/winkelruimte. 2. Verkoopt (deze kerntaak kan op de filialen worden uitgevoerd) maakt prijsopgave/offerte, behandelt (in overleg) klachten. 3. Verzorgt reparatiewerk; Analyseert en registreert reparaties. Besteedt vrijwel alle reparaties uit en worden vaak in eigen atelier door vakspecialisten uitgevoerd. 4. Ontwerpt juweliersartikelen (deze kerntaak kan in beperkte maten op filiaal niveau worden uitgevoerd) 5. Ondernemer wil het ondernemersplan doornemen met de stagiair, stelt nationale en internationale trends vast, neemt deel aan netwerk, bezoekt beurzen wanneer deze samen vallen met de stage, stelt in overleg de verkoopprijzen en tarieven vast, kan een visie op personeelsbeleid vormen. Voert beleid op gebied van veiligheid, milieu en Arbo (intern bedrijfsprotocol t.a.v. veiligheid. De praktijkopleider heeft kennis rond de brancheorganisatie en de CAO. De Proeve Personeel kan hier worden uitgevoerd!!!!
Schaap en Citroen B.V. -Hfd. kantoor
- Naam Schaap en Citroen B.V. -Hfd. kantoor
- Leerbedrijf ID 100135350
- KvK naam Schaap en Citroen B.V.
- KvK nummer 33081563
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 31-1-2022
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 7-2-2024
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 19-9-2022
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Schaap en Citroen B.V. -Hfd. kantoor
- Naam Schaap en Citroen B.V. -Hfd. kantoor
- Leerbedrijf ID 100135350
- KvK naam Schaap en Citroen B.V.
- KvK nummer 33081563
Contactpersonen (3)
-
Ellen van den Heuvel Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Merel Overdijk Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Diek van Tol Praktijkopleider, Contactpersoon BPV E-commerce specialistRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenE-commerce specialist, E-commercemanager, Marketing & Communication Specialist
E-commercemanager, Marketing & Communication Specialist