Stichting BOOR, Dependance 2 Mytylschool de Brug
- Naam Stichting BOOR, Dependance 2 Mytylschool de Brug
- Leerbedrijf ID 100036702
- KvK naam Mytylschool De Brug
- KvK nummer 24424572
- KvK vestigingsnummer 000020886241
- Bedrijfsindeling Studiebegeleiding, vorming en onderwijs (rest)
- Telefoon +31103130535
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 0
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Verdere informatie www.mytylschooldbrug.nl site. Nieuwe adres: Het ROeR Rotterdams Onderwijs en Revalidatie centrum Mytylschool is verbonden aan Stichting Boor Rotterdamse cluster 1,2,3,4 scholen. Vanaf 1 maart 2025 Hazelaarweg 100 3053 PM Rotterdam tel 010-3130535 Voor verdere info Internet Het ROeR. Sollicitatie stappen; Stagesollicitatieformulier invullen van mytylschool de Brug. Site openen, startpagina rechterbovenhoek leeg kader invullen deze site doorzoeken, invullen stage op de Brug, Eerste blauwe stage link aanklikken, naar beneden scrollen tweede blauwe link stage sollicitatieformulier mytylschool de Brug. Invullen en op verzenden klikken en klaar deze staat verbonden met Daphne Cousijnse Graag een motivatiebrief en een CV mailen naar Cousijnse Stagecoördinator mytylschool de Brug. dcou@mytylschooldebrug.nl Contactpersoon VSO-P Intern Begeleidster Dionne van der Welle. Mytylschool de Brug Het ROeR Het ROeR Rotterdams onderwijs en Revalidatiecentrum Is onderdeel van Stichting BOOR en is een cluster 3 school voor speciaal onderwijs. Een cluster 3 school bestaat uit leerlingen met een lichamelijke en geestelijke beperking, leerbaar dus leerplichtig. Mytylschool de Brug is een openbare regio school. De mytylschool De Brug Visie is LOL; Leerling Ontmoeten Leven. Veiligheid en geluk zijn bouwstenen om het zelfvertrouwen te bevorderen. Het ontwikkelen van de Autonomie is onze kernideologie Regie over eigen leven, leren zelf beslissen. Door zelf te leren beslissen kan er ook goed samengewerkt worden. Mytylschool de Brug VSO-P. Leerlingen 12-20 jaar Mytylschool De Brug VSO-P praktijk. Dit is een aparte gecertificeerde afdeling met dezelfde SBB erkenningen als de SO mytylschool De Brug. De VSO-P staat voor praktisch gericht onderwijs op deze afdeling werken we aan de persoonlijke ontwikkeling van de leerling met de focus op Transitie,: wonen-werken-vrije tijd. Het onderwijs op de VSO-P richt zich op het vergroten van de competentie, de autonomie en het positieve identiteitsgevoel van elke leerling. 2 leerroutes, uitstroom profielen Arbeidsgericht en Dagbesteding. ZML (Zeer Moeilijk Lerend) Hoog ZML leerstroming, arbeidsgericht Laag ZML, leerstroming, dagbesteding. Onderbouw en bovenbouw. Groepen De groepen bestaan uit gemiddeld 10-12 leerlingen. De leerkracht heeft de eindverantwoordelijkheid voor de groep. De assistente/ stagebegeleidster is verantwoordelijk voor de ondersteunende en verzorgende handelingen. Begeleidster stagiaire is de onderwijs assistente van het klassenteam. Leertaken stagiair(e) verzorgende werkzaamheden en begeleiding bij activiteiten. Ontwikkeling professionele houding. Er worden zowel theorie als praktijkvakken gegeven: Praktijk; gymnastiek, boodschappen doen, koken, de was doen en uitdelen, kantoormagazijn, oud papier ophalen verzorgen van de koffie voor het personeel. Stages De leerlingen gaan op woontraining Zelfstandigheid bevorderen is een belangrijk punt. De VSO-P is geschikt voor gevorderde studenten ; Derde jaar MZ PB niveau 4 (Albeda/Zadkine). Advies, vanaf 19 jarige leeftijd. Mytylschool de Brug het ROeR werkt samen met; Stichting Rijndam revalidatie centrum. Deze stichting geeft specialistische begeleiding in de vorm van Fysiotherapie, Ergotherapie en Logopedie onder verantwoordelijkheid van een revalidatiearts.
- Informatie Leren & Werken VSO-P zijn studenten die praktijk vaardigheden uitvoeren, koken, gym, stagelopen de was verzorgen en uitdelen, voorbereiding toekomst. Het begeleiden/beheren van het centrale materialen magazijn voor de gehele mytylschool de Brug door gevorderde leerlingen als voorbereiding voor een werkplaats in de maatschappij. Professionele houding, Vaardigheden; rustige empathische houding, sturend begeleiden met een coachende houding doel de ontwikkeling en zelfstandigheid van de leerling.
-
Opleidingsgebieden
- Maatschappelijke zorg - Begeleider gehandicaptenzorg
- Maatschappelijke zorg - Begeleider specifieke doelgroepen
- Maatschappelijke zorg - Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg
- Maatschappelijke zorg - Persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen
Stichting BOOR, Dependance 2 Mytylschool de Brug
- Naam Stichting BOOR, Dependance 2 Mytylschool de Brug
- Leerbedrijf ID 100036702
- KvK naam Mytylschool De Brug
- KvK nummer 24424572
Erkenningen
Sector: Sport
niveau 4 / 20-7-2011
Aanbieden van een les of training (B1-K1)
- Bereidt een les of training voor (B1-K1-W1)
- Voert een les of training uit (B1-K1-W2)
- Begeleidt en instrueert SB-deelnemers (B1-K1-W3)
- Evalueert de les of training (B1-K1-W4)
Organiseren en uitvoeren van een toernooi of evenement (B1-K2)
- Bereidt het toernooi of evenement voor (B1-K2-W1)
- Voert een toernooi of evenement uit (B1-K2-W2)
- Evalueert het toernooi of evenement met het team (B1-K2-W3)
Aanbieden van een bewegingsagogisch-programma op basis van een ondersteuningsplan (P4-K1)
- Stelt de ondersteuningsvraag en doelstellingen voor een bewegingsagogisch-programma vast (P4-K1-W1)
- Stelt een bewegingsagogisch-programma op (P4-K1-W2)
- Voert het bewegingsagogisch-programma uit (P4-K1-W3)
- Monitort de voortgang van het bewegingsagogisch-programma (P4-K1-W4)
Coördineren van SB-(deel)projecten (P4-K2)
- Stelt een projectplan op voor een SB-(deel)project (P4-K2-W1)
- Coördineert het SB-(deel)project (P4-K2-W2)
- Monitort de uitvoering van het SB-(deel)project (P4-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Coördinator sport- en bewegingsagogie (25412)
- Sport en bewegen (22171)
- Sport en bewegen (23366)
- Sport en bewegen (91400)
- Sport en bewegen (95290)
- Sport en Bewegen (23163)
- Sport en bewegen (Sport- en bewegingscoordinator / Bewegingsagoog) (91401)
- Sport en bewegen (Sport- en bewegingscoordinator/Bewegingsagoog) (95291)
- Veiligheid en sport (79100)
niveau 4 / 20-7-2011
Aanbieden van een les of training (B1-K1)
- Bereidt een les of training voor (B1-K1-W1)
- Voert een les of training uit (B1-K1-W2)
- Begeleidt en instrueert SB-deelnemers (B1-K1-W3)
- Evalueert de les of training (B1-K1-W4)
Organiseren en uitvoeren van een toernooi of evenement (B1-K2)
- Bereidt het toernooi of evenement voor (B1-K2-W1)
- Voert een toernooi of evenement uit (B1-K2-W2)
- Evalueert het toernooi of evenement met het team (B1-K2-W3)
Aanbieden van een SB-programma in samenwerking met andere organisaties (P2-K1)
- Onderzoekt mogelijkheden voor een SB-programma (P2-K1-W1)
- Stelt een SB-programma op (P2-K1-W2)
- Voert een SB-programma uit (P2-K1-W3)
- Toetst de voortgang van het SB-programma (P2-K1-W4)
Coördineren van SB-(deel)projecten (P2-K2)
- Stelt een projectplan op voor een SB-(deel)project (P2-K2-W1)
- Coördineert het SB-(deel)project (P2-K2-W2)
- Monitort de uitvoering van het SB-(deel)project (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Coördinator buurt, onderwijs en sport (25411)
- Sport en bewegen (22171)
- Sport en bewegen (23366)
- Sport en bewegen (91400)
- Sport en bewegen (95290)
- Sport en Bewegen (23163)
- Sport en bewegen (Sport- en bewegingscoordinator / BOS-medewerker) (91402)
- Sport en bewegen (Sport- en bewegingscoordinator/BOS-medewerker) (95292)
- Veiligheid en sport (79100)
niveau 3 / 21-9-2012
Aanbieden van een les of training (B1-K1)
- Bereidt een les of training voor (B1-K1-W1)
- Voert een les of training uit (B1-K1-W2)
- Begeleidt en instrueert SB-deelnemers (B1-K1-W3)
- Evalueert de les of training (B1-K1-W4)
Organiseren en uitvoeren van een toernooi of evenement (B1-K2)
- Bereidt het toernooi of evenement voor (B1-K2-W1)
- Voert een toernooi of evenement uit (B1-K2-W2)
- Evalueert het toernooi of evenement met het team (B1-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Sport en bewegen (22171)
- Sport en bewegen (23366)
- Sport en bewegen (91400)
- Sport en bewegen (95290)
- Sport en Bewegen (23163)
- Sport en bewegen (Sport- en bewegingsleider) (91390)
- Sport en bewegen (Sport- en bewegingsleider) (95280)
- Sport- en bewegingsleider (25415)
- Veiligheid en sport (79100)
Sector: Zorg en welzijn
niveau 3 / 28-6-2010
Bieden van ondersteunende, activerende begeleiding en zorg (B1-K1)
- Inventariseert ondersteuningsvragen van de cliënt (B1-K1-W1)
- Ondersteunt de cliënt bij de zelfzorg (B1-K1-W2)
-
Niet uitvoerbaar: Ondersteunt de cliënt bij wonen en huishouden (B1-K1-W3)
- Ondersteunt de cliënt bij participatie (B1-K1-W4)
- Voert zorgtechnische handelingen uit (B1-K1-W5)
- Handelt in onvoorziene en/of crisissituaties (B1-K1-W6)
- Werkt samen en stemt de werkzaamheden af (B1-K1-W7)
- Evalueert de geboden ondersteuning en zorg (B1-K1-W8)
Werken aan kwaliteit en deskundigheid (B1-K2)
- Werkt aan de eigen professionele ontwikkeling (B1-K2-W1)
- Werkt aan bevorderen en bewaken van kwaliteitszorg (B1-K2-W2)
Bieden van ondersteuning op maat (P1-K1)
- Levert een bijdrage aan het opstellen en bijstellen van het ondersteuningsplan (P1-K1-W1)
- Ondersteunt en begeleidt een groep cliënten bij activiteiten (P1-K1-W2)
- Ondersteunt de cliënt bij het voeren van eigen regie (P1-K1-W3)
- Levert een bijdrage aan de begeleiding van nieuwe collega's, stagiaires en/of vrijwilligers (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Begeleider gehandicaptenzorg (25475)
- Begeleider specifieke doelgroepen (25476)
- Maatschappelijke Zorg (22195)
- Maatschappelijke Zorg (23181)
- Maatschappelijke Zorg (23312)
- Maatschappelijke Zorg (Medewerker maatschappelijke zorg) (92650)
- Maatschappelijke Zorg 4 (92660)
niveau 4 / 15-12-2009
Begeleiden van kinderen bij hun ontwikkeling (B1-K1)
- Zorgt voor een veilig pedagogisch klimaat (B1-K1-W1)
- Inventariseert behoeften en wensen van het kind (B1-K1-W2)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (B1-K1-W3)
- Creëert een verantwoorde en stimulerende speel-/leeromgeving (B1-K1-W4)
- Werkt samen met andere betrokkenen in de omgeving van het kind (B1-K1-W5)
- Volgt en stimuleert de ontwikkeling en leren van het kind (B1-K1-W6)
- Evalueert haar eigen werkzaamheden (B1-K1-W7)
Werken aan kwaliteit en deskundigheid (B1-K2)
- Werkt aan de eigen professionele ontwikkeling (B1-K2-W1)
- Werkt aan het bewaken en bevorderen van kwaliteitszorg (B1-K2-W2)
Uitvoeren van leeractiviteiten in overleg met de leraar (P3-K1)
- Levert een bijdrage aan het ontwikkelen van een plan voor de begeleiding (P3-K1-W1)
- Bereidt de uitvoering van leeractiviteiten voor (P3-K1-W2)
- Voert leeractiviteiten uit (P3-K1-W3)
- Biedt (specifieke) ontwikkelingsgerichte leeractiviteiten aan (P3-K1-W4)
- Biedt ondersteuning gericht op zelfredzaamheid (P3-K1-W5)
- Voert praktische werkzaamheden uit (P3-K1-W6)
Uitvoeren van taken rondom de lessen (P3-K2)
- Houdt toezicht en begeleidt buiten de lessen (P3-K2-W1)
- Organiseert (mede) organisatiebrede activiteiten (P3-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Onderwijsassistent (22198)
- Onderwijsassistent (25485)
- Onderwijsassistent (93500)
- Onderwijsassistent (Onderwijsassistent PO/SO) (91361)
- Onderwijsassistent (Onderwijsassistent VO/Bve) (91362)
- Onderwijsassistent niveau 4 (91360)
- Pedagogisch werk (23241)
- Pedagogisch werk (23285)
- Pedagogisch Werk (23183)
- Pedagogisch Werk 4 (92630)
- Zorg en welzijn (79140)
niveau 4 / 28-6-2010
Bieden van ondersteunende, activerende begeleiding en zorg (B1-K1)
- Inventariseert ondersteuningsvragen van de cliënt (B1-K1-W1)
- Ondersteunt de cliënt bij de zelfzorg (B1-K1-W2)
- Ondersteunt de cliënt bij wonen en huishouden (B1-K1-W3)
- Ondersteunt de cliënt bij participatie (B1-K1-W4)
- Voert zorgtechnische handelingen uit (B1-K1-W5)
- Handelt in onvoorziene en/of crisissituaties (B1-K1-W6)
- Werkt samen en stemt de werkzaamheden af (B1-K1-W7)
- Evalueert de geboden ondersteuning en zorg (B1-K1-W8)
Werken aan kwaliteit en deskundigheid (B1-K2)
- Werkt aan de eigen professionele ontwikkeling (B1-K2-W1)
- Werkt aan bevorderen en bewaken van kwaliteitszorg (B1-K2-W2)
Bieden en coördineren van ondersteuning op maat (P2-K1)
- Ontwikkelt en voert regie over het ondersteuningsplan (P2-K1-W1)
- Organiseert en coördineert activiteiten voor een groep cliënten (P2-K1-W2)
- Begeleidt de cliënt bij het voeren van eigen regie (P2-K1-W3)
- Ondersteunt de cliënt bij het behouden/opbouwen/versterken van het sociale netwerk (P2-K1-W4)
- Organiseert en coördineert organisatiegebonden taken (P2-K1-W5)
- Begeleidt (nieuwe) collega's, stagiaires en/of vrijwilligers (P2-K1-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- Agogisch medewerker GGZ (25474)
- Maatschappelijke Zorg (22195)
- Maatschappelijke Zorg (23181)
- Maatschappelijke Zorg (23312)
- Maatschappelijke Zorg (Persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen) (92662)
- Maatschappelijke Zorg 4 (92660)
- Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg (25477)
- Persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen (25478)
- Thuisbegeleider (25479)
Stichting BOOR, Dependance 2 Mytylschool de Brug
- Naam Stichting BOOR, Dependance 2 Mytylschool de Brug
- Leerbedrijf ID 100036702
- KvK naam Mytylschool De Brug
- KvK nummer 24424572
Contactpersonen (1)
-
Daphne Cousijnse Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Assistant Business ServicesRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenAssistant Business Services, Buurtsportcoach, Bewegingsagoog, Helpende Zorg en Welzijn, Onderwijsassistent, Persoonlijk begeleider maatschappelijke zorg, Praktijkopleider, Sport- en bewegingsleider, Begeleider maatschappelijke zorg, Allround Assistant Business Services, Verzorgende IG, Sociaal werker
Buurtsportcoach, Bewegingsagoog, Helpende Zorg en Welzijn, Onderwijsassistent, Persoonlijk begeleider maatschappelijke zorg, Praktijkopleider, Sport- en bewegingsleider, Begeleider maatschappelijke zorg, Allround Assistant Business Services, Verzorgende IG, Sociaal werker