Travelcenter de Wit
- Naam Travelcenter de Wit
- Leerbedrijf ID 100152424
- KvK naam Travelcenter Nederland B.V.
- KvK nummer 17082394
- KvK vestigingsnummer 000017314941
- Bedrijfsindeling Reisorganisatoren
- Telefoon +31413320494
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 1
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Ons Travelcenter in Veghel is meer dan alleen een reisbureau. In ons moderne pand vind je naast het (alles behalve traditionele) reisbureau ook onze eigen touroperator Best of Travel, de serviceadeling voor onze zelfstandig reisadviseurs werkend onder de naam Mijn ReisKennis. Daarnaast bevindt zich in het pand ook ons eigen Travel Experience Center met bar waar wij presentaties geven voor groepen variërend tussen de 10 en 50 personen. Wij zijn een middelgroot, volledig zelfstandig reisbedrijf en hebben onze eigen marketing en administratie afdeling.
- Informatie Leren & Werken Leren en werken bij Travelcenter de Wit – Jouw toekomst in de reiswereld begint hier! Wij zijn een erkend leerbedrijf waar jouw ontwikkeling centraal staat. Wij geloven in de kracht van praktijkgericht leren en bieden studenten de kans om in een professionele, maar toegankelijke omgeving te groeien. Of je nu net begint aan je opleiding of al ervaring hebt, bij ons krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en jouw talenten te ontdekken in de bruisende wereld van reizen. Als erkend leerbedrijf zijn wij trots op onze rol in het opleiden van de reisprofessionals van de toekomst. We werken nauw samen met scholen en opleidingen om stages te bieden die écht aansluiten bij wat jij leert. Onze begeleiding is persoonlijk en afgestemd op jouw niveau. Je krijgt een vaste praktijkbegeleider die je ondersteunt, feedback geeft en je helpt om je leerdoelen te behalen. We zien stagiaires niet alleen als tijdelijke krachten, maar als volwaardige teamleden die bijdragen aan onze organisatie. Onze ervaring met het opleiden van studenten gaat al vele jaren terug. In die tijd hebben we talloze stagiaires mogen begeleiden, waarvan sommigen na hun stage zelfs zijn doorgegroeid naar een vaste functie binnen ons team. We bieden een veilige leeromgeving waar fouten maken mag – zolang je er maar van leert. Ons doel is dat jij met vertrouwen en plezier jouw carrière kunt starten in de reisbranche. Binnen Travelcenter de Wit krijg je de kans om praktijkervaring op te doen in alle facetten van het reisbureauvak. Je leert hoe je klanten op een persoonlijke manier kunt adviseren, hoe je reizen samenstelt en boekt, en hoe je met systemen en processen werkt die essentieel zijn in ons vakgebied. Ook leer je meedenken in marketing, social media, klantgericht werken en service bieden van hoog niveau. Kortom: bij Travelcenter de Wit krijg je niet alleen een stage, maar een waardevolle leerervaring die je helpt om jouw toekomst vorm te geven in een dynamische en internationale sector. Wij investeren graag in jouw ontwikkeling – want als jij groeit, groeien wij ook. Ben jij enthousiast, leergierig en klaar om de wereld van reizen te ontdekken? Dan nodigen we je van harte uit om stage te lopen bij Travelcenter de Wit. We kijken ernaar uit om samen met jou op reis te gaan – in de praktijk én richting jouw toekomst!
- Informatie Student Bij Travelcenter de Wit hechten we veel waarde aan een sterke samenwerking met onderwijsinstellingen. We werken actief samen met diverse MBO- en HBO-scholen die toeristische opleidingen aanbieden. Door deze nauwe samenwerking zorgen we ervoor dat onze stageplekken perfect aansluiten op het lesprogramma van de studenten en dat zij relevante en actuele praktijkervaring opdoen in het reisvak. Wij hebben onder andere stagiaires begeleid van opleidingen zoals Toerisme & Recreatie, Travel & Hospitality, Leisure & Events, en Tourism Management. Scholen waarmee wij regelmatig samenwerken zijn onder meer De Rooi Pannen, de Breda University of Applied Sciences (BUAS) en het Koning Willem I College. Ook hebben wij studenten ontvangen van het Summa College en diverse andere opleiders in onze regio die toeristische studies aanbieden. Doordat wij al jarenlang stagiaires begeleiden, hebben we een goed beeld van de leerdoelen en verwachtingen vanuit de opleiding. Dit stelt ons in staat om studenten effectief te begeleiden én uit te dagen. We stemmen de werkzaamheden zoveel mogelijk af op het niveau van de opleiding en geven ruimte aan persoonlijke leerdoelen. Zo ontstaat er een stageperiode waarin de student niet alleen meewerkt, maar écht groeit in het vak. Wij geloven dat goed contact met scholen bijdraagt aan een succesvolle stage voor zowel student als leerbedrijf. Daarom houden we korte lijnen met stagebegeleiders vanuit de opleiding en zorgen we voor een heldere communicatie en evaluatiemomenten.
Travelcenter de Wit
- Naam Travelcenter de Wit
- Leerbedrijf ID 100152424
- KvK naam Travelcenter Nederland B.V.
- KvK nummer 17082394
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 4 / 10-4-2013
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 14-8-2007
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 14-8-2007
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Travelcenter de Wit
- Naam Travelcenter de Wit
- Leerbedrijf ID 100152424
- KvK naam Travelcenter Nederland B.V.
- KvK nummer 17082394
Contactpersonen (1)
-
Michelle de Wit Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV