Leidinggevende travel & hospitality

De stagiaire gaat leren om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Hij/zij gaat leren hoe wij een gast verwelkomen, het op een correcte manier te woord staan van gasten, helpen met in- en uitchecken, het afhandelen van klachten, het promoten van onze Wish Wand, upselling, het maken van een melding voor de technische dienst of Housekeeping, omgaan met reserveringssysteem Amadeus en het omgaan met al onze systemen om processen te volbrengen.

  • locatie
    Maastricht-Airport
  • periode
    1-4-2022 t/m 1-4-2023
  • gewijzigd
    22 maart 2022
  • beschikbaar
    1

Leidinggevende travel & hospitality


Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Naar wie zijn wij op zoek?

1. Stagiaire kan efficiƫnt werken; weet waar hij/zij moet beginnen en eindigen met de werkzaamheden 2. Stagiaire is teamgericht en kan functioneren in een klein team 3. Stagiaire kan de gast telefonisch op een juiste manier te woord staan 4. Stagiaire reageert respectvol op anderen mensen en culturen 5. Stagiaire handelt gast- en servicegericht naar de gasten 6. Stagiaire is stressbestendig 7. Stagiaire is punctueel.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een gezellig en hecht team, vrijheid om te leren en indien de stage zeer goed wordt afgesloten is er een kans op een vaste aanstelling. Er is ook de mogelijkheid om een dag mee te lopen in een van onze andere Gr8 hotels.

Opleiding Leidinggevende travel & hospitality

Crebonummer: 25647
Leerweg: bol

Vergoeding

  • Reiskostenvergoeding

lees verder