Beleving aan Zee/Scheveningen Allround Backoffice Medewerker voor een gezellig bedrijf in het mooie Scheveningen!
Het verwerken van aanvragen (via mail / website / telefoon) Bijhouden van het administratie bestand Diverse ad hoc werkzaamheden Assisteren bij belevingen op het strand (optioneel)
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent zeer klantgericht ingesteld, weet van aanpakken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je bent zorgvuldig, werkt gestructureerd en kunt goed schakelen tussen verschillende taken. Daarbij ben je oplossingsgericht en stressbestendig. Je bent enthousiast, betrouwbaar, kunt goed zelfstandig werken en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat biedt het bedrijf?
Beleving aan Zee is een actief en creatief evenementenbureau, gevestigd in het prachtige Scheveningen. Ons kantoor ligt op een mooie plek in Scheveningen! Wij bieden zeer gevarieerde werkzaamheden in een gezellige, informele werkomgeving. Daarbij zijn we flexibel betreft het indelen van de uren. Thuis werken behoort ook tot de mogelijkheden.
Wat ga je leren?
- Voert taken rondom informatiemanagement uit
- B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
- B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
- B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
- Voert taken rondom planning en organisatie uit
- B1-K2-W1 Beheert de agenda
- B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
- B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
- B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
- B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
- Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
- B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
- B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
- B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
- B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Met uitzicht op een vaste baan