Manager / ondernemer horeca

Als stagiair(e) verwelkom je onze gasten en check je ze in door middel van onze systemen. Je beantwoordt hun vragen en kan hen alles vertellen over de omgeving en de stad. In jouw functie als stagiair(e) Front Office heb je veel contact met de andere afdelingen (Housekeeping, Reserveringen, F&B) en assisteert deze waar nodig. Jij leert tijdens je stage dat op de achtergrond alle processen zo geregeld zijn, dat de gast het in onze service niets ontbreekt. Je beantwoordt de telefoon en de binnenkomende e-mail, je verwerkt de betalingen, maakt rekeningen op en verzorgt de post. Bij het uitchecken weet je tot slot, deze gast heeft een onvergetelijk verblijf gehad. Kortom een ontzettend leuke stageplek binnen de afdeling Front Office waar je ontzettend veel kunt leren!

Naar wie zijn wij op zoek?

Voor deze stageplaats in de Front Office zijn we op zoek naar een leergierige stagiair(e) die flexibel is en geen bezwaar heeft om in wisselende diensten te werken. Gast- en servicegerichtheid en gevoel voor commercie zijn voor jou zelfsprekend. Je bent ‘outgoing’, communicatief zeer sterk en je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend. We zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) die: Het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en weet van aanpakken: Een MBO-opleiding volgt in studierichting Hotelmanagement, Front Office, Luchtvaartdienstverlening, horeca of toerisme Gevoel voor humor heeft.

Wat biedt het bedrijf?

Het Leerbedrijf biedt de stagiaire werken in een gezellig en hecht team met eventuele doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid om door te kunnen groeien binnen de ACCOR organisatie.

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder