Manager / ondernemer horeca

Movenpick Hotel The Hague Front Office stage

Here’s what you do.... Together with the Front Office Manager and your other great teammembers you make sure the 72 rooms are ready for arrival. With your hospitable and positive attitude our guests feel welcome, heart warmed, incredible and become raving fan of Mövenpick The Hague! And what do you get out of this? An experience of a life time!

Naar wie zijn wij op zoek?

You: • Are currently enrolled in a MBO or HBO hotel/tourism or front office education, and you can’t wait to put the theory into practice! • Are known as enthusiastic, hospitable, team-builder, stress-resistant and representative (your friends and family are not the only one who will confirm that) • Have excellent communication skills! (Everyone can understand you) • Are available 24/7 (We definitely make sure you have enough time left to spend with your friends & family) • Speak and write Dutch and English (kudo’s if you can express yourself in “het Haags”) • Are available for at least 18 weeks, 5 days per week

Wat biedt het bedrijf?

• A trainee allowance of €750,- per month • Exciting Pre-opening experience • A dynamic internship where you will experience the whole Rooms Divisions department. (You will learn everything from A-Z) • Many training possibilities through the Accor Academy (you will never stop learning) • Night allowance of 10% (but you need to stay awake) • Discounts on Rooms and Food & Beverage within Mövenpick Hotels & Resorts and Accor Services • Excellent international career development opportunities after your internship (because after this internship you can take on the whole world!)

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Begroot financiën
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

lees verder