Wat ga je doen? Als junior account manager in onze bedrijf adviseer je binnen zowel buiten onze klanten bij hun aankoopbeslissing van mobiele telefonie en thuispakket. Je bent goed op de hoogte van het aanbod van de verschillende aanbieders en door je klant goed uit te vragen kun je de best passende oplossing aanbieden. Daarnaast krijg je uiteenlopende vragen onder andere over abonnementen, telefoongebruik of defecte mobiele telefoons. Je zorgt ervoor dat je alles administratief goed verwerkt. Je houdt overzicht en zorgt ervoor dat de winkel er verzorgd uitziet. Je vormt een hecht team met je collega’s en er heerst een gezonde concurrentie.
Wat ga je leren?
- Verleent hospitality, adviseert en verkoopt in de verkoopomgeving
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving
- B1-K1-W2 Voert gespecialiseerde adviesgesprekken met klanten
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af
- B1-K1-W4 Verdiept zich in producten en diensten van de retailonderneming
- Voert retailondersteunende en professionaliserende taken uit
- B1-K2-W1 Werkt aan professionaliteit in de retailorganisatie
- B1-K2-W2 Verzorgt de goederenstroom en geeft aanwijzingen
- B1-K2-W3 Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W4 Begeleidt, ondersteunt en instrueert collega’s
- B1-K2-W5 Doet operationele verbetervoorstellen
lees verder