Social Deal B.V. Stage Marketing
Creatieve marketingacties bedenken en uitvoeren op onze Social Media kanalen Effectief inzetten van alle online kanalen (denk aan Facebook, Instagram, TikTok, e-mail etc.). Je wordt een expert in Meta Business Suite Dataverwerking van verschillende (ook eigen) campagnes Medeverantwoordelijk voor publiciteit in radio, televisie en andere mediakanalen Meedenken met de afdeling tijdens meetings en besprekingen; ieders mening telt! Een leerplan opstellen. Of je nu geïnteresseerd bent in SEO, SEA, affiliatie marketing of iets anders, jij kiest waarin je wil ontwikkelen!
Naar wie zijn wij op zoek?
Dat je een opleiding volgt in de richting van Commerciële Economie, Marketing, Sales en Communicatie, Marketing Management, Digitale Media etc. Dat je creatief bent en liefde hebt voor cijfers Dat je snel kan schakelen in een hectische omgeving Dat je een groot probleemoplossend vermogen hebt Dat je minimaal drie dagen kan meewerken Dat je kennis hebt van Facebook Ads, Meta Business Suite, Google Ads en/of Google Analytics is een pré
Wat biedt het bedrijf?
Stagevergoeding van € 600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week 10% korting op alle Social Deals Eigen inbreng en verantwoordelijkheid, met ruimte voor zowel persoonlijke als professionele groei Gratis gezamenlijke lunch klaargemaakt door een top cateraar Prachtig kantoor met bar, gym, gameroom, dakterras, zit-sta-bureaus en meer op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het Centraal Station Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels Gratis de allertofste Deals, speciaal voor al onze medewerkers; van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning Wist je dat Social Deal al 2 keer is uitgeroepen (door Indeed) tot Beste Werkgever en dit jaar is genomineerd voor beste stagebedrijf van het jaar? Jij kunt nu zelf ervaren waarom
Wat ga je leren?
- voorbereiden opdracht en organiseren van werk
- L1-K1-W1 Opdracht bespreken met interne of externe opdrachtgever
- L1-K1-W2 Plannen en organiseren van werkzaamheden
- L1-K1-W3 Onderzoeken van (online) media mogelijkheden
- L1-K1-W4 Verzamelen van content en/of informatie
- Maken, bewerken en opleveren van content
- L1-K2-W1 Maken van opname
- L1-K2-W2 Schrijven en controleren van schriftelijke content
- L1-K2-W3 Bewerken van content
- L1-K2-W4 Content presenteren en/of opleveren
- Verzorgt crossmediale campagnes
- R1-K1-W1 Zet een crossmediale campagne op
- R1-K1-W2 Maakt crossmediale content tot een eenhe
- R1-K1-W3 Start een crossmediale campagne
- R1-K1-W4 Volgt en evalueert een crossmediale campagne
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat