Medewerker facilitaire dienstverlening

Ska Kinderopvang Champions League op facilitair terrein!

Het betreft de afdeling facilitair & ICT waarin de student het vak facilitair en ICT in de praktijk zal ervaren met alle elementen die daarbij komen kijken. De student leert bijvoorbeeld: • Servicedesk, Wat de werking is van de servicedesk waar alle meldingen van de interne klant terecht komen. Hoe worden de meldingen behandeld, hoe wordt gestuurd op de afhandeling van de meldingen, hoe spreek je leveranciers aan bij niet nakomen van afspraken, hoe deel je een facilitair management informatie systeem in etc. • Het beschrijven van facilitaire en ICT processen en daarnaar handelen, processen herijken, controleren van de uitvoering van processen etc. • Het bestellen van producten en diensten, hoe werkt dat, leveranciersafspraken bewaken etc. • Inkoop en contractmanagement, inzicht in de inkoopprocessen, sturing op contracten, het beoordelen van contracten, leveranciersbeoordelingen etc. • Sturen op facilitaire en ICT kosten, hoe maak je een facilitaire en ICT begroting

Naar wie zijn wij op zoek?

Enthousiasme! Dan komt de rest vanzelf.

Wat biedt het bedrijf?

Stichting Ska Kinderopvang heeft zo’n 50 locaties, 450 medewerkers, 3500 kinderen en dit werkend met de striktste wet-, en regelgeving; dat is een heel gefaciliteer! Je bent met het team aanspreekpunt als het gaat om allerlei vragen op het gebied van facilitair. Het ene moment ben je druk bezig om de meldingen die in Facilitor binnenkomen te verwerken. Het andere moment rijd je in een toffe Ska auto (of fiets mocht je geen rijbewijs hebben) langs één van onze 50 kindcentra in de omgeving van Amersfoort, Nijkerk, Leusden en Utrecht. Verder worden jouw taken: • Het aannemen, registeren, behandelen en afhandelen van meldingen die via het facilitair managementsysteem (Facilitor) binnenkomen. Hierbij kun je denken aan bestellingen, onderhoud, reparaties en wensen vanuit onze 42 kindcentra • Monitoren van de voortang van meldingen en het informeren van de klant • Het signaleren van knelpunten in werkprocessen en/of dienstverlening en meld dit aan je leidinggevende

Wat ga je leren?

  • Voert dienstverlenende werkzaamheden uit
  • B1-K1-W1 Bereidt werkzaamheden voor en stemt af
  • B1-K1-W2 Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt
  • B1-K1-W3 Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving
  • B1-K1-W4 Rondt de werkzaamheden af
  • B1-K1-W5 Evalueert de werkzaamheden
  • Voert facilitaire werkzaamheden uit
  • P1-K1-W1 Assisteert bij het beheer en onderhoud van gebouwen
  • P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • P1-K1-W3 Voert cateringwerkzaamheden uit
  • P1-K1-W4 Voert administratieve werkzaamheden uit

lees verder