Esdoorn de Vries Jr. Accountmanager // Leuk jong team, Zeer leerzaam, Commercieel uitdagend, 1-op-1 begeleiding
Bij Esdoorn de Vries is een stage meer dan alleen een bijrol vervullen. Als stagiair maak je deel uit van ons team en word je klaargestoomd tot een zelfstandig consultant. Vanaf dag één krijg je de kans om actief deel te nemen aan echte projecten en verantwoordelijkheden op te pakken die bijdragen aan je groei en ontwikkeling. Wie ben jij? Jij bent leergierig, toont initiatief en bent communicatief sterk. Al deze kwaliteiten zet jij in voor jouw klant, iemand waar je ondertussen een band mee hebt opgebouwd (of gaat opbouwen)! Daarnaast moedigen we een proactieve houding aan. Het is immers jouw inzet en toewijding die bepalen hoe ver je zult komen binnen ons bedrijf. Onze werkdagen beginnen om 9:00 en eindigen om 17:30. Iedere maand gaan wij met het hele team naar een padelbaan om met elkaar te bewegen. Ga jij de volgende keer mee?
Naar wie zijn wij op zoek?
Het belangrijk dat de student communicatief sterk is, zowel in gesprekken als op papier. Ook is een actieve houding een must, samen met het vermogen om zelfstandig te werken en initiatief te tonen. Daarnaast wordt verwacht dat de student nieuwsgierig is en bereid is om nieuwe vaardigheden te leren.
Wat biedt het bedrijf?
Gedurende de stage krijg je volop mogelijkheden om door te groeien en je vaardigheden verder te ontwikkelen. We bieden een leerzame ervaring waarin je wordt klaargestoomd voor een succesvolle carrière als consultant, met volop kansen om te groeien en jezelf te bewijzen in een stimulerende en ondersteunende werkomgeving. Wat zijn jouw taken? Je zult betrokken worden bij het onboarden van nieuwe klanten waarbij je zowel marketing taken krijgt, als commerciële. Na het onboarden van een nieuwe klant zul jij jouw stagebegeleider ondersteunen in het zoeken naar nieuwe potentiële zakenrelaties of personeel. Tot slot is er de mogelijkheid om, samen met jouw begeleider, fysiek naar klanten te gaan! Maak jij een afspraak? Dan ga je mee!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat