Retailspecialist

Het Faire Oosten STAGE OPERATIONS & PROJECT MANAGEMENT

WERKZAAMHEDEN Je vervult als stagiair de functie van Operations & Project Management Assistent. Dit betekent dat je de Operationeel Manager ondersteunt in haar dagelijkse activiteiten. Onder haar begeleiding ga je aan de slag met zowel de dagelijkse taken als korte projecten. Je voert veel zelfstandig uit en leert veel, want geen dag is hetzelfde bij Het Faire Oosten! Onder jouw takenpakket vallen onder andere deze werkzaamheden: • Voorraadbeheer van de verschillende productgroepen volgens nauwkeurige procedures en verzorging van de registratie hiervan; • Contact met leveranciers en klanten per e-mail hebben m.b.t. klachten, retouren en overige; • Administratief ondersteunen bij facturatie en crediteren; • Verwerken van orders en de daarbij behorende financiële administratie; • Producten retour zenden naar leveranciers; • Aansturen van collega’s op logistiek. Naast bovenstaand takenpakket is het van groot belang dat je graag meedraait in een veelzijdig team

Naar wie zijn wij op zoek?

WIE BEN JIJ? • Je hebt een proactieve en positieve instelling; • Je streeft van nature naar efficiëntie en bent oplossingsgericht; • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands, en beheerst ruim voldoende Engels; • Je bezit over ruime en toepasbare kennis van MS Office en Excel; • Je hebt HBO werk en denkniveau.

Wat biedt het bedrijf?

WAT BIEDEN WIJ? • Een uitdagende functie, waarin geen dag hetzelfde is en je veel leert; • Ruimte voor eigen initiatief, input en creativiteit; • De kans om een eigen project op te zetten; • De mogelijkheid om van stage naar een betaalde functie te groeien; • Een fijne plek op ons kantoor boven de winkel; • Vrij op de feestdagen die voor jou belangrijk zijn; • Een vergoeding van €250 per maand en korting (15 tot 20%) op ons gehele assortiment; • Startdatum en stageduur is in overleg

Wat ga je leren?

  • Verleent hospitality, adviseert en verkoopt in de verkoopomgeving
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving
  • B1-K1-W2 Voert gespecialiseerde adviesgesprekken met klanten
  • B1-K1-W3 Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af
  • B1-K1-W4 Verdiept zich in producten en diensten van de retailonderneming
  • Voert retailondersteunende en professionaliserende taken uit
  • B1-K2-W1 Werkt aan professionaliteit in de retailorganisatie
  • B1-K2-W2 Verzorgt de goederenstroom en geeft aanwijzingen
  • B1-K2-W3 Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W4 Begeleidt, ondersteunt en instrueert collega’s
  • B1-K2-W5 Doet operationele verbetervoorstellen

lees verder