Je wordt een belangrijk onderdeel van het customer succes en support team. Klanttevredenheid is key bij Mobypark. In deze rol leer je hoe je echt goed met (internationale) klanten om gaat. Je hebt veel verantwoordelijkheid maar ook begeleiding. Je bent goed gebekt en spreekt in ieder geval goed Nederlands en Engels. Super gezellig en klein team waar je veel kan leren maar ook kan toevoegen.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
- B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
- B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
- Voert het verkooptraject uit
- B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
- B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
- B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
- B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
- Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
- B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
- B1-K3-W2 Behandelt klachten
- B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit
lees verder