Volvo Group Truck Center B.V. Amsterdam Bedrijfsautotechnicus
Bij Volvo Group Truck Center ben je vanaf dag één onderdeel van het team. Je begint als bedrijfsautotechnicus (BAT) bij ons door 4 dagen te werken in de werkplaats en 1 dag in de week naar school te gaan. Bij ons begin je niet in de nieuwbouw, maar meteen in de werkplaats. In het begin kijk je mee en al snel sleutel je mee. Je krijgt dus geen saaie klussen maar wordt meteen in het diepe gegooid! Aanvankelijk met kleine klussen en daarna beurten en klein sleutelwerk. Als je vordert in je schooljaar heb je al behoorlijk wat ervaring opgedaan in de werkplaats.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent in opleiding voor- of in bezit van het MBO diploma bedrijfsautotechnicus; Je blijft graag op de hoogte van de nieuwste technieken; Je bent een aanpakker, servicegericht en flexibel wanneer nodig; Het is een pré als je in bezit bent van APK zware voertuigen, tachograaf papieren en / of groot rijbewijs of je bent bereid deze te behalen.
Wat biedt het bedrijf?
Een goed salaris; Vergoeding van overuren; Pensioen, 8% vakantietoeslag en een reiskostenvergoeding; 24 verlofdagen aangevuld met ADV dagen; Korting op personeelsaankopen; Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroei door middel van vakgerichte opleidingen en (merkspecifieke) trainingen; Werken met de nieuwste producten en innovaties; Een jaarcontract met intentie om te verlengen naar vast contract; Informele en collegiale werksfeer.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen