Fatbikeskopen.nl Gratis fatbike? Meld je dan snel aan als E-commerce specialist!
**E-commerce Specialist bij Fatbikeskopen.nl** Als E-commerce Specialist bij Fatbikeskopen.nl ben jij verantwoordelijk voor onze online klantbeleving en het optimaliseren van het verkoopproces. Jij helpt klanten via chat, e-mail en social media, begeleidt ze door het aankoopproces en zorgt voor een soepele, klantgerichte ervaring. Binnen ons jonge en dynamische team krijg je volop kansen om je e-commerce kennis te ontwikkelen. Je werkt aan strategische campagnes, optimaliseert de website voor conversie en draagt bij aan een aantrekkelijk assortiment. Met jouw analytische inzichten monitor je prestaties en stuur je bij voor optimale resultaten. Bovendien is er genoeg ruimte voor plezier – en ja, er wordt soms een balletje getrapt! Maak het verschil in e-commerce en fiets straks weg op je eigen gratis fatbike!
Naar wie zijn wij op zoek?
- Vlotte babbel - Toont initiatief - Houdt van gezelligheid - Werkt planmatig - Het belangrijkst is vooral dat je gemotiveerd bent!
Wat biedt het bedrijf?
Fatbikeskopen.nl is het leuke bedrijf om jou stage te lopen en je door te ontwikkelen tot ht talent van de toekomst. Het is een geweldige stage met veel avontuur! Fatbikeskopen.nl is opricht door 3 jonge succesvolle ondernemers die houden van leuke dingen doen, met mooie mensen. Werken moet je energie geven, en dat doet het zeker! Oprichters: Tom Ouweneel (19), Ivan Dekker (23) & Tom van dieren (26). Bij fatbikeskopen.nl geloven wij in: "Work hard, play hard". Hard werken moet beloond worden en daarom plannen wij wekelijks de leukste activiteiten met het team. Denk aan bowlen, karten, voetbal toernooien, padel wedstrijden, hapjes eten en.... vakanties! Je zal je direct thuis voelen, wij hebben een hecht & jong team (gemiddeld 20 jaar). Je word persoonlijk begeleid door de eigenaren van het bedrijf, dus veel leren, dat is gegarandeerd! Durf jij de uitdaging aan te gaan en een sprong in het diepe te nemen? Meld je dan snel aan! Een Whatsappje mag ook! 0618575820
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat