E-commerce specialist

Rythm Media B.V. Aanstormend dart kampioen? Wij zijn op zoek naar een E-commerce medewerker

Als e-commerce specialist bij Rythm Media werk je in een klein, hecht team en focus je op het verbeteren van online verkoopkanalen. Je werkt van 9:00 tot 17:00 uur en krijgt de kans om je vaardigheden in e-commerce te ontwikkelen. Werkzaamheden: - Productinformatie: Optimaliseren van productcontent om de zichtbaarheid te vergroten. - Data-analyse: Analyseren van verkoopdata en websiteprestaties om klantgedrag te begrijpen. - Marketingcampagnes: Ondersteuning bij SEA- en Social Media-campagnes om verkeer en conversies te verhogen. - Websitebeheer: Beheren en verbeteren van de webshop met focus op UX. Leren en Ontwikkelen: Je leert e-commerce processen kennen en commerciƫle kansen te benutten. Tijdens de pauze kun je ontspannen met darten of voetballen. Bij Rythm Media krijg je een leerzame stage met volop mogelijkheden om je e-commerce skills te verbeteren in een leuke werkomgeving.

Naar wie zijn wij op zoek?

Voor de rol van e-commerce specialist bij Rythm Media zoeken we een zelfstandige, betrouwbare en analytisch sterke stagiair met affiniteit voor online marketing en e-commerce. Je hebt oog voor detail en bent een doorzetter die data-gedreven beslissingen kan nemen. Een positieve en energieke instelling is belangrijk, want enthousiasme helpt bij het verbeteren van de klantbeleving en verkopen. We zoeken iemand die initiatief toont, ideeƫn deelt en niet verlegen is; proactief zijn is essentieel in deze functie. Ben je zelfstandig, een doorzetter, vrolijk, energiek en klaar om te groeien in e-commerce? Dan ben jij de match die we zoeken! Bij Rythm Media krijg je volop kansen om je vaardigheden in een dynamische omgeving te ontwikkelen.

Wat biedt het bedrijf?

Een plek waar je als volledig medewerker wordt opgeleid. Doel is dat jullie op je sloffen je stage positief afronden en met echte kennis terug naar school gaan.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder