Retail Communications B.V. Nike, Chanel en Gucci helpen met hun marketing uitingen op de retailvloer, dat doen wij binnen Retail Communications.
De student zal binnen Retail Communications mee worden genomen in het creatieve proces van ontwerp tot ontwikkeling en productie van marketing materialen. Denk aan een floordisplay voor Coca-Cola of schap communicatie voor Chanel in de Douglas. Van concepten en designs wordt de stagiaire hierin meegenomen.
Naar wie zijn wij op zoek?
De studenten die wij binnen Retail Communications gaan begeleiden willen we een plek bieden waar ze zichzelf kunnen gaan uitdagen, dingen leren en zich op hun gemak voelen. Het wordt gewaardeerd als je je mening geeft, oog voor detail hebt en je creatief durft te uiten. Verder is het handig dat je vloeiend Nederlands spreekt en schrijft en basis kennis hebt over de Engelse taal.
Wat biedt het bedrijf?
Binnen Retail Communications zul je een eigen werkplek hebben op ons kantoor. Ook zorgen we voor de benodigde materialen. We zijn een klein maar gezellig team, lunchen vaak samen en er is veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)