Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Blue Sea Anba Romani

Je stage kent een 5 daagse werkweek van 8 uur per dag. Je bent dus 2 dagen per week vrij en daarnaast bouw je elke maand 1 vakantiedag op. Samen met je collega’s ben je het centrale aanspreekpunt voor gasten en draag je bij aan de algehele gasttevredenheid. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om ervaring om te doen met alle voorkomende front office werkzaamheden waaronder: In/uit checken van gasten Het geven van advies en (toeristische) informatie Het verlenen van diensten (taxi bellen, een vliegticket uitprinten etc.) Klachten aannemen en afhandelen Financiële handelingen afhandelen (internet verkopen, kluisjes verhuren etc.) Administratieve handelingen verrichten (kamerkaarten aanmaken, paspoorten verwerken etc.) Reserveringen maken Tijdens je stage krijg je steeds meer verantwoordelijkheden, het hotel houdt daarbij rekening met je vaardigheden en ontwikkelingen. De stage is inclusief accommodatie en maaltijden en heeft een stagevergoeding van € 200,- p.m.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder