Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Landhuishotel De Bloemenbeek B.V. Kom jij het vak bij ons leren?

Wat ga je doen als BBL-leerling Travel & Hospitality bij Landhuishotel De Bloemenbeek? Volg jij de opleiding Travel & Hospitality en zoek je een leerzame plek om praktijkervaring op te doen? Bij Landhuishotel De Bloemenbeek krijg je de kans om in een stijlvolle en gastvrije omgeving het vak in de praktijk te leren. Je werkt vier dagen per week mee in ons hotel en restaurant en gaat één dag per week naar school. Hoe ziet een werkdag eruit? Geen dag is hetzelfde. Je begint je werkdag met een teamoverleg of voorbereiding van het ontbijt, de lunch of een evenement. Je ontvangt gasten, helpt bij in- en uitchecken, geeft informatie over het hotel en de omgeving, of ondersteunt in het restaurant. Soms werk je mee aan vergaderingen of evenementen, waarbij je leert organiseren en coördineren. Je leert wat er allemaal komt kijken bij het bieden van een totaalbeleving voor onze gasten. Gastvrijheid, servicegerichtheid en oog voor detail staan centraal in jouw werk.

Naar wie zijn wij op zoek?

Op welke afdeling werk je? Je wordt breed ingezet binnen het hotel, afhankelijk van jouw leerdoelen en niveau. Je kunt werken in de receptie, het restaurant, bij de bar, het ontbijt, evenementen of de gastbegeleiding. Zo krijg je een compleet beeld van de hospitalitysector. Wat zijn je taken? Gasten ontvangen, informeren en begeleiden In- en uitchecken bij de receptie Meehelpen bij het organiseren van vergaderingen of arrangementen Gastvrij serveren van eten en drinken in het restaurant of op het terras Uitvoeren van administratieve taken of reserveringen verwerken Adviseren over de regio en activiteiten voor gasten Wat ga je leren? Bij De Bloemenbeek leer je hoe je gasten een unieke ervaring biedt. Gastgerichte communicatie en professionele omgangsvormen Vaardigheden in front office, bediening en organisatie Zelfstandigheid en flexibiliteit in verschillende situaties Plannen, samenwerken en verantwoordelijkheid nemen Inzicht in kwaliteitsservice

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder