Leidinggevende leisure & hospitality

WestCord Hotel Delft Stage Front Office Delft

Een gastvrij talent, een echte gastheer -of vrouw, iemand die leergierig en flexibel is en een fantastische, veelzijdige Front Office stage zoekt: Ben jij dat? Bij WestCord hotel Delft zijn we op zoek naar versterking van ons team, iemand met een overdosis enthousiasme en passie voor hospitality! WestCord Delft is niet te missen, links of rechts, afhankelijk vanuit welke richting je komt natuurlijk. Naast de IKEA blinkt het blauw van WestCord op de gevel! Naast 140 kamers hebben wij 9 moderne conferentiezalen, uitstekend voor meetings & events. Tevens kent het pand het Blue Dining restaurant geïnspireerd door de Mediteraanse keuken. Als Front Office stagiair(e) ben je het visitekaartje van het hotel, met een stralende glimlach zorg jij voor een warm welkom van onze gasten. Met 140 hotelkamers ben jij druk bezig met het in- en uitchecken van gasten. De telefoon blijft continue rinkelen en ook reserveringen neem jij aan en verwerk je in het systeem.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Gastvrij, open en spontaan: Dit zijn jouw eigenschappen! - Jij volgt de opleiding Middelbare Hotelschool of een gerelateerde opleiding. - Dat extra stapje, speciale welkom en persoonlijke aandacht geef jij aan elke gast! - Onze internationale gasten kun jij ook te woord staan, je beheerst de Engelse taal vloeiend. - Samen met jouw collega’s maak jij van elke dag een nieuw avontuur!

Wat biedt het bedrijf?

- Groeikracht: Als stagiair krijg je bij ons de kans om waardevolle ervaring op te doen en je vaardigheden verder te ontwikkelen. Wij hechten veel waarde aan het opleiden van studenten. Bij wederzijdse tevredenheid, zullen we bespreken welke mogelijkheden er zijn om na je stage bij ons te blijven werken. - 30/30 Member: Naast het salaris, wat altijd op tijd gestort wordt, biedt WestCord Hotels nog meer toffe dingen aan voor alle members, zoals: €30,- per overnachting in onze hotels// 30% korting op WestCord producten // reiskostenvergoeding // interne trainingen van onze eigen Hospitality trainster // ieder jaar een groot personeelsfeest op een toffe locatie. - Heb jij het WestCord DNA in je?! Ons doel is om jou ‘part of the family’ te laten voelen!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder