Junior accountmanager

Xylem Water Solutions Nederland B.V. Wil jij meewerken aan onze uitdagingen op het gebied van water? Reageer dan nu. Wij zijn op zoek naar een medewerk(st)er BBL die onze receptie komt versterken. Je wordt het visitekaartje bij Xylem Water Solutons.

Binnen deze leerwerkplek ga je als collega volledig meewerken bij de receptie van onze organisatie. Wij helpen je jezelf te ontwikkelen naar een professional in jouw vak. Jij wordt het visitekaartje van Xylem; je werkt mee met het ontvangen van bezoekers, maar ook bij het beantwoorden van de telefoon. Daarnaast leren we je het beheer van diverse agenda’s, vergaderzalen en het ondersteunen van collega’s op administratief gebied. Het beheren van de voorraad kantoorartikelen en de tijdige en juiste verwerking van de in- en uitgaande post behoort ook tot jouw taken. Je krijgt voldoende ruimte om eigen initiatieven te nemen en je kunt ook worden ingezet voor andere voorkomende werkzaamheden. Kortom, een veelzijdige stage waarin je alle facetten van het werken bij een receptie meekrijgt en je vooral veel kunt en mag leren! De receptie bij de vestiging in Dordrecht bestaat uit twee personen en valt onder de afdeling inkoop; een deskundig, gastvrij en enthousiast klein team!

Naar wie zijn wij op zoek?

? je bent een enthousiaste MBO student in de richting van bijvoorbeeld secretaresse, receptie of administratie; ? Een goede kennis van het MS Office pakket; ? Een zelfstandige en proactieve houding met ook voor detail en mensen.

Wat biedt het bedrijf?

? Een interessante leerwerkplaats bij een internationale organisatie; ? Je krijgt voldoende ruimte voor zelfontplooiing en eigen initiatief; ? Binnen Xylem heerst een prettige en informele werksfeer waarin je je snel thuis voelt en waar veel aandacht wordt gegeven aan maatschappelijk verantwoord ondernemen; ? Een salaris van € 2300,00 bruto per maand op basis van een fulltime werkweek van 40 uur en een reiskostenvergoeding va woon-werkverkeer van:0,21 €/km (€ 12,18 maximaal per dag) en uiteraard alleen wanneer er woon-werkverkeer plaatsvindt.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder