Junior accountmanager

Vercom Belgium BVBA Leerplaats in een boeiend, leerrijk, tof en internationaal kader

Vercom Belgium is een groothandel die altijd op zoek is naar salestalent. Je komt terecht in een internationaal kader om de kneepjes van het vak te leren. We zijn in de eerste plaats een groothandel in verpakkingsmaterialen (denk: grote industriƫle zakken die je vaak op werven terugvindt vol puin). Onze tweede tak is folies, (denk: zakjes voor ijsblokken, de verpakking van wraps) en daarnaast beschikken wij ook over een afdeling die alles verkoopt voor het veilig verwijderen van asbest. Je komt terecht in een groep van vertegenwoordigers, commerciƫle binnendiensten, logistiek en boekhouding. We bieden jou een boeiende leerplek, waar er hard wordt gewerkt maar er evenzeer ruimte is voor ontspanning.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je beschikt over een vlotte babbel en een hands-on mentaliteit. Je neemt initiatief en weet waar je prioriteiten liggen. Het ganse team zal ter beschikking staan voor vragen maar je moet ze wel durven stellen en zelf actief op zoek gaan naar waar je kan helpen. Je typt vlot en hebt een goede schrijfstijl. Je bent stipt en werkt nauwkeurig. Je gaat actief op zoek naar nieuwe klanten en hebt geen schrik om zomaar ergens binnen te stappen en je voor te stellen.

Wat biedt het bedrijf?

Elke werknemer die hier werkt is doorgegroeid vanuit een andere functie. Er is zeker kans op een vaste aanstelling als je werkhouding en leergierigheid goed zitten. We zijn een zeer hecht team en we vinden het belangrijk dat iedereen zich goed voelt in de groep. Op dinsdag en donderdag is er soep en brood voor iedereen rond 10u. Elke eerste vrijdag van de maand gaan we samen lunchen, op kosten van de zaak. We doen regelmatig activiteiten naast het werk samen. Er wordt verwacht dat we hard werken maar er is evenzeer ruimte voor ontspanning. In onze eetzaal staan bijvoorbeeld een dartsbord en een pooltafel. Je komt terecht in een internationale omgeving waarin je je echt kan ontplooien.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder