EuroParcs De Woudhoeve Zit jij bomvol positieve energie en weet je altijd gasten op een passende en vriendelijke manier te woord te staan? Ben je klaar om jouw competenties naar het volgende niveau te tillen? Kom dan stage lopen bij EuroParcs en laat je verrassen!
Als Stagiair Receptie bij EuroParcs loop je stage bij dé meest snelgroeiende, internationale organisatie binnen de vakantieparkensector. Samen met jouw team van fantastische en gezellige collega’s weet je bij te dragen aan het vakantiegevoel van onze gast. Je leert alles over het in- en uitchecken van gasten, alle do’s en don’ts van ons park en natuurlijk weet je informatie te geven over de prachtige omgeving. Ook zal het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het maken van reserveringen tot de taken behoren. Doordat je bij EuroParcs tot in de puntjes wordt begeleidt, krijg je echt de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Ideeën hoe we dingen beter of anders kunnen doen? Bring it on! Wij staan hier altijd open voor. Jij bent onderdeel van het team en net zo belangrijk als jouw collega’s. Samen hebben we als doel om jou uiteindelijk klaar te stomen om zelfstandig de Receptie te kunnen draaien.
Naar wie zijn wij op zoek?
Iemand met een vriendelijk lach, die zorgt voor een gastvrij ontvangst. Je hebt een proactieve houding en wilt graag alle kneepjes van het vak leren. Daarnaast ben je niet bang om vragen te stellen! Verder vragen wij: • Je volgt een MBO opleiding; • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en bij voorkeur Duits;
Wat biedt het bedrijf?
Bij EuroParcs werken staat garant voor een uitdagende, vakkundige en afwisselende baan binnen een groeiend bedrijf, met een open en informele bedrijfscultuur. Je komt te werken op EuroParcs de Woudhoeve Verder bieden wij passende arbeidsvoorwaarden, hierbij kun je denken aan: • Een stagevergoeding van €400,- bruto per maand op basis van 38 uur per week en een stageperiode van 20 weken of meer; • Professionele begeleiding tijdens je stage; • De mogelijkheid om na je stage te blijven werken bij EuroParcs.
Wat ga je leren?
- Is aanspreekpunt voor bezoekers
- B1-K1-W1 Ontvangt bezoekers
- B1-K1-W2 Draagt bij aan een veilige situatie
- Voert dienstverlenende, servicegerichte werkzaamheden uit
- B1-K2-W1 Assisteert bij de uitvoering van activiteiten
- B1-K2-W2 Voert eenvoudige administratieve werkzaamheden uit
- B1-K2-W3 Assisteert bij voorraadbeheer
- B1-K2-W4 Voert eenvoudige onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit
- B1-K2-W5 In behandeling nemen en registreren van incidenten
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat