Resolvit Stage Servicedesk
Als Servicedeskmedewerker ga jij aan de slag met verschillende binnenkomende incidenten en aanvragen. Jij bent de eerstelijns ondersteuning voor alle inkomende telefoongesprekken, e-mails, tickets en directe vragen van collega’s. Als echte troubleshooter probeer jij elk probleem eerst zelf op te lossen. En zet je meldingen door naar een van je collega’s. Jij weet het hoofd altijd koel te houden en servicegericht te blijven. Samen met je collega’s van Resolvit ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren en vernieuwen van de infrastructuur van alle klanten. Je werkt vanuit het kantoor in Tiel. Vanaf kantoor beantwoord je telefoontjes van klanten, lost incidenten op, voert changes uit en voer je applicatie updates en maakt policies aan. Je werkt graag samen, maar vindt het ook prettig om zelfstandig werkzaamheden uit te voeren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands; Jij ben communicatief vaardig en vind het leuk om mensen te helpen; Jij hebt al een eerste ervaring met (nieuwe) technieken zoals Jij hebt ambitie en drive om samen met je collega’s Resolvit verder door te ontwikkelen;
Wat biedt het bedrijf?
Slimme collega’s die minstens zo eigenwijs zijn als jij; Mogelijkheid voor het behalen van cursussen en certificaten (Microsoft, Fortinet, Broadsoft); Gezellige uitjes; Na een geslaagde stageperiode heb je kans om een vast contract te krijgen binnen het Resolvit team!
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid