Smart Life B.V. Customer Service plek bij groeiend bedrijf in de consumentenelektronica branche
Smart Life B.V., met de Blaupunkt robotstofzuiger, behoort tot de marktleiders in Nederland en maakt een sterke groei door in Europa. Teamgeest, werkplezier en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling staan bij Smart Life B.V. (Blaupunkt Robotics) centraal. Tevens kenmerkt het team zich als praktisch, informeel en direct. Binnen dit traject zal je op de Customer Care afdeling je ervaring gaan op doen. Zowel op B2C (Business to Consumer) als B2B (Business to Business). Dit omvat het beantwoorden en afhandelen van klantvragen en/of een klachten (technisch/service gerelateerd) (in het Nederlandse en Engels); het opvolgen van evt. retouren, spare part aanvragen; het ontvangen, verwerken en opvolgen van orders; contacten met (inter)nationale distributeurs/logistieke vervoerders en bij eventuele stagnaties, meedenken in oplossingen. Kortom een heel divers takenpakket, waar je diverse vaardigheden in kunt ontwikkelen. Nieuwsgierig? Meld je aan.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, met een pré voor Engels en een derde taal. Je bent georganiseerd, houdt graag overzicht en gaat planmatig te werk. Je bent proactief en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent communicatief en servicegericht. Je leert gemakkelijk met nieuwe software te werken. Je denkt actief mee ten aanzien van het verbeteren van de klanttevredenheid.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden: - een marktconform salaris - een kantoor op loopafstand van Eindhoven Centrum - goede informele werksfeer - een flipperkast binnen handbereik om je energie kwijt te kunnen - gratis lunch
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan