The Social Hub Eindhoven Community Host | Leidinggevende leisure & hospitality
You are co-responsible for every aspect of the property operation & guest experience, together with the Community supervisor & Manager. This includes all the communal areas, facilities, reception, coworking, F&D, M&E, room inventory & the hotel outside surroundings. You are open and available with a friendly smile to meet all the needs of TSH communities and the questions of random strangers. This goes way beyond old school reception duties: you, your co-team members & the Community Supervisor are the hotel's super-skilled hosts. You like to make connections; our guests know who you are, and you are available & visible to all to assist them with any question/request or just a chat to make their stay unforgettable! It is because of you every guest will become a raving fan of TSH! YOU... - Pro-actively recognise our community and build direct relations with everyone that walks through our door. - Respond to email, telephones. - Resolve guest's challenges & complaints.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Commit to work, encourage and inspire by delivering an amazing TSH experience. - Ensure a sound understanding of TSH brand values. - Deliver the desired experience by addressing guest's feedback by ensuring a positive result. - Help and inspire co-team members. - Problem analysis skills and decision making during your shift, with assistance of your team lead. - Indicate your needs for growth & actively discuss this with the Community Supervisor.
Wat biedt het bedrijf?
Gratis gebruik van onze gym 1 (warme) maaltijd per stagedag 20% korting bij alle F&B outlets van The Student Hotel (wereldwijd) Mogelijkheid tot gebruik van personeelstarief (20 euro per overnachting) bij alle locaties van The Student Hotel (wereldwijd)
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën