Contactcenter medewerker

Gameshop Twente Contactcenter medewerker in een Gameshop!

Als Contactcenter medewerker zul jij onze klanten helpen met vragen, bestellingen en alles wat met onze winkel én webshop te maken heeft. Je zult leren hoe je dit het beste kunt doen, je met klachten om gaat, presentatie van artikelen en hoe je moet onderhandelen als de beste. En dat natuurlijk allemaal met een videogametintje!

Naar wie zijn wij op zoek?

Als collega bij Gameshop Twente heb je passie voor games, en ben je bereid om te leren. Wij kijken naar wat jij goed kunt, wat je nog kunt leren en hoe wij dat tot een succesvolle stage kunnen maken!

Wat biedt het bedrijf?

Elke dag is anders bij Gameshop Twente. Er is hier altijd iets te doen, leuke collega's en natuurlijk ben je altijd omringd door videogames! Bij Gameshop Twente zijn er veel doorgroeimogelijkheden en is er altijd een kans om een (bij)baantje te krijgen. Ook krijg je een stagevergoeding per maand.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
  • B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
  • Voert het verkooptraject uit
  • B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
  • B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
  • B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
  • B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
  • Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
  • B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
  • B1-K3-W2 Behandelt klachten
  • B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder