E-commerce specialist

Hoornie B.V. Ontwikkel jouw E-commerce skills in een uitdagende stageplek!

Wil jij ervaring opdoen in de dynamische wereld van e-commerce? Ben je analytisch, commercieel ingesteld en hou je van resultaatgericht werken? Dan is deze stage iets voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) E-commerce Specialist die ons team komt versterken en helpt onze online prestaties naar een hoger niveau te tillen. Wij specialiseren ons in de verkoop van portofoons, accesoires en gehoorbescherming voor festivals - Optimaliseren van productpagina’s en content op de webshop en marketplaces - Ondersteunen bij het opzetten en uitvoeren van online marketingcampagnes (SEA, social media, e-mailmarketing) - Analyseren van data en klantgedrag om de conversie te verbeteren - Samenwerken met het team om de klantervaring continu te verbeteren - Het up-to-date houden van de product voorraad en het assortiment De daadwerkelijke invulling van je stage gaan we samen overleggen zodat je bezig kan met dingen die je leuk vindt en graag wil leren.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Een gedreven student met interesse in e-commerce, marketing en data-analyse - Basiskennis van tools zoals Google Analytics, Google Ads, en social media platforms - Affiniteit met het maken van foto's en video's. - Oog voor detail en altijd op zoek naar verbetering - Een zelfstandige werkhouding maar ook teamgericht - Goede communicatieve vaardigheden - Beschikbaar voor een stage van minimaal 20 maanden en vier dagen in de week

Wat biedt het bedrijf?

- Een uitdagende stageplaats in een groeiend bedrijf met een informele werksfeer - Professionele begeleiding en de kans om veel te leren - Hands-on ervaring met de nieuwste e-commerce technieken en tools - Ruimte voor eigen inbreng en de mogelijkheid om ideen uit te voeren - Een stagevergoeding in overleg - De kans om jouw CV en netwerk uit te breiden binnen de e-commerce sector

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder