Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Bungalowpark Het Verscholen Dorp Op zoek naar een leuke, leerzame en uitdagende stage binnen een jong en dynamisch team?

Ben je op zoek naar een leuke, leerzame en uitdagende stage binnen een jong en dynamisch team op een SBB erkend leerbedrijf? Kom dan stage lopen bij Bungalowpark Het Verscholen Dorp! Tijdens je stage ben jij hét aanspreekpunt voor onze gasten met eventuele vragen of problemen, je leert o.a. het in- en uitcheck proces en verstrekt informatie aan de gasten over het bungalowpark en de omgeving om zo hun verblijf tot een onvergetelijke belevenis te maken. Wij bieden je gedurende je stageperiode professionele begeleiding door een gediplomeerd praktijkbegeleider en een stagevergoeding conform CAO richtlijnen. Je kunt bij ons terecht voor een uitdagende en leerzame stageplaats, met ruimte voor eigen ideeën en een informele werksfeer. Onze voorkeur gaat uit naar iemand die minimaal 20 weken (38 uur per week) dient stage te lopen. Kortere of langere stages zijn in overleg mogelijk

Naar wie zijn wij op zoek?

MBO (richting Front Office, toerisme, leisure en hospitality, informatiemedewerker of receptioniste) Goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in Nederlands Redelijke schriftelijke en mondelinge vaardigheden in Engels, Duits en/of Spaans Geen 9-5 mentaliteit en bereid om, wanneer nodig, in het weekend te werken Je bent enthousiast, gastvrij, representatief, collegiaal en sociaal vaardig Je vindt het leuk om met gasten om te gaan en gelooft dat een glimlach de beste make-up is Minimaal 16 jaar oud

Wat biedt het bedrijf?

Zorgdragen voor het in- en uitchecken (met de daarbij behorende taken) van onze gasten Zorgdragen voor een klantvriendelijke interne- en externe communicatie Het maken van offertes en reserveringen Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden, e-mails beantwoorden Het verstrekken van diverse informatie en behandelen van algemene en toeristische vragen Het ondersteunen van de receptie Stimuleren van losse verkoopartikelen Naast deze verschillende uitdagingen, kun jij zelf aangeven wat jij nog meer wilt leren. Aan de hand van jouw leerplan worden dan passende opdrachten gegeven

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

lees verder