E-commerce specialist

Sporttrader Fit , Vitaal en Gezond tijdens je werk? Kom werken binnen Fitwinkel, afdeling Retouren is op zoek naar jou!

Op onze retourafdeling ben je een onmisbare schakel in het proces van onze retourzendingen en de klantenservice. Je leert hoe je retouren efficiënt en nauwkeurig verwerkt, waarbij je zowel klantgerichte, administratieve en praktische taken oppakt. Daarnaast krijg je inzicht in het magazijnbeheer en draag je bij aan het soepele verloop van onze logistieke operaties. Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden? Het ontvangen, registreren en controleren van retourzendingen van klanten en leveranciers; Het beantwoorden van diverse klantvragen per mail en telefoon De geretourneerde producten inspecteren om de staat en volledigheid te verifiëren volgens de vastgestelde richtlijnen. Ondersteunen bij de administratieve verwerking van retourzendingen in het systeem en het zorgen voor een correcte opslag van goederen. Helpen bij diverse aspecten van de logistieke operatie en het optimaliseren van de retourprocessen. Samenwerken met andere afdelingen binnen Fitwinkel voor efficiënte klant

Naar wie zijn wij op zoek?

Zoek je een afwisselende functie in een informele en sportieve werkomgeving? Ervaar je plezier om zowel handmatig als digitaal werk te verrichten? Bekijk dan deze vacature!

Wat biedt het bedrijf?

Wat kun je van ons verwachten? Wij vinden het belangrijk dat jij je blijft doorontwikkelen. Een leuke en informele werksfeer met flexibele werktijden (je kan beginnen tussen 07.30 - 09.00 uur). Flexibele pauzes, een half uur of een uur per dag. Je kan kiezen wat bij jou past. Goede begeleiding vanuit de hele afdeling. Een platte organisatie, elke deur staat voor je open. Een goed salaris passend bij je leeftijd en opleiding. Uitzicht op een vaste baan. Aantrekkelijke personeelskorting zodat jij ook fit, vitaal en lekker gezond bent. Elke week vers fruit. Een vrijmibo en minimaal 2 personeelsfeesten per jaar. Competitieve pauzes rondom de ping pong tafel.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder