Leidinggevende leisure & hospitality

Afhankelijk van duur stage en fase opleiding ligt het accent op dagelijkse operatie, projecten en leidinggeven/coordineren. Alle combinaties zijn bespreekbaar. Wij werken in een klein team en in principe voert iedereen alle dagelijkse werkzaamheden uit. Je leert dus zeer veel over je je zelfstandig een klein hotel/lunchroom runt. Voor iemand die wil aanpakken! Leidinggeven (1-4 personen): zelfstandig als meewerkend voorman/vrouw de lunchroom/terras runnen , aansturen schoonmaak, roosterplanning Projecten o.a. lunchroom menu ontwikkelen, website en promoties, promotie High Tea en High Wine concept, channelmanager optimaliseren. Dagelijkse operatie: - Ontvangen en uitchecken van gasten. - Ontbijt en lunch verzorgen, koffie met gebak en borrel met hapjes. - coördinatie schoonmaak (en meehelpen bij drukte) - verwerken boekingen en telefoontjes - mede organisatie van kleine evenementen/gezelschappen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Gastvriendelijkheid en je voelt je verantwoordelijk dat de wens/klacht/vraag ook positief ingevuld of verholpen wordt. Wel werkervaring, vooral in contact met klanten/gasten. Flexibele aanpakker. Je bent betrouwbaar, we kunnen echt op je rekenen Handig met de computer. Je leert daarna vanzelf onze reserveringssysteem en andere zaken kennen. Spreekvaardigheid|: Netjes Nederlands en Engels is noodzaak. Duits is een pre. Schrijfvaardigheid: Is fijn maar dyslectie is geen groot probleem, daar kunnen we een oplossing voor vinden

Wat biedt het bedrijf?

Je werkt in een klein team en krijgt al snel verantwoordelijkheid. Omdat iedereen alle taken doet, jij dus ook, leer je veel en werk je snel tamelijk zelfstandig. Je proeft van frontoffice, klachten management, horeca, inkoop, boekingskanalen, promotie etc. etc. dus afwisselend. Veel stagiaires zijn je voorgegaan en hebben naast hun stage uren ook betaalde uren gedraaid, of zijn na hun stage langer gebleven.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder