Reco Holding B.V. Crebo 25877 Junior accountmanager niveau 4
Tijdens de opleiding leer je hoe je onderzoek kan doen naar de klant, het product en de markt. Ook leer je hoe je verkoopgesprekken kunt voeren en hoe je onderhandelt over prijs en voorwaarden. Offertes opstellen, relatiebeheer, bedrijfsadministratie en -economie komen ook voorbij tijdens deze opleiding tot junior)accountmanager. Een junior accountmanager combineert in de beroepsuitoefening een drietal functies, namelijk relatiebeheerder, vertegenwoordiger en commercieel beleidsondersteuner. Vanuit deze functies en voor de meeste werkzaamheden geldt een focus op fasen van de customer journey. Want het gaat uiteindelijk om het leveren van een toegevoegde waarde aan en de tevredenheid van de klant.
Naar wie zijn wij op zoek?
Naast een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden is niets zo belangrijk als plezier hebben in je werk. Bij RECO hebben we 4 kernwaarden die ervoor zorgen dat onze collega's het al jaren naar hun zin hebben: Betrokken: je wordt gezien, gehoord en gewaardeerd als persoon! Vrij: wij hebben vertrouwen in jou, dus kijken niet op je vingers mee. Ontwikkelen: met of zonder technische ervaring, bij RECO kan je worden wie je wilt zijn. Gezellig: samenwerken, samen lachen! Deze kernwaarden hebben wij niet zelf bedacht. We willen jou een zo goed mogelijk beeld geven van wat werken bij RECO betekent. Zo kun jij zelf besluiten of onze familiecultuur bij je past.
Wat biedt het bedrijf?
Elke dag opnieuw kiezen meer dan 300 collega’s voor werken bij RECO. Veel van hen zijn al een groot deel van hun leven bij ons. Waarom? Omdat ze het naar hun zin hebben. Omdat hun collega’s voelen als een hechte familie. Ze voelen zich thuis in de familiecultuur. Een cultuur waarin je gezien en gewaardeerd wordt als persoon. Waarin je kan zeggen wat je vindt en er naar je wordt geluisterd. Een cultuur waarin je wordt vrijgelaten. Waarin je kunt doen wat jou gelukkig maakt. Ook als dat over de tijd verandert. Een cultuur waarin je je kunt blijven ontwikkelen en doorgroeien in functie. Als je dat wil. Want als jij goed bent voor RECO is RECO goed voor jou!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat