4BIS Innovations B.V. Uitdagende Marketing Stage met Focus op Tech en Innovatie
Ben jij op zoek naar een uitdagende stage binnen de dynamische wereld van e-commerce en online marketing? Heb jij affiniteit met technologie en wil je graag ervaring opdoen in de IT-sector? Dan is deze stage iets voor jou! Bij 4BIS Innovations bieden wij je de kans om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze digitale marketingactiviteiten. Tijdens deze stage werk je aan diverse projecten binnen ons bedrijf. Denk aan het optimaliseren van online campagnes, het analyseren van klantgedrag, en het verbeteren van onze zichtbaarheid binnen de tech-industrie. Daarnaast krijg je de kans om hands-on ervaring op te doen met het beheren van social media kanalen, zoekmachineoptimalisatie (SEO), en het creëren van content die gericht is op onze diverse producten en diensten.
Naar wie zijn wij op zoek?
De belangrijkste eigenschappen die we verwachten, is een passie voor marketing en wil om hier in te groeien. Daarnaast zijn er enkele eigenschappen die jou zullen helpen tijdens de stage: zelfstandigheid, stressbestendigheid, nauwkeurigheid en sociale vaardigheden. We verwachten van alle stagiaires dat ze zeer gemotiveerd zijn.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden je de kans om je te ontwikkelen in vrijwel alle facetten van marketing binnen een innovatief IT-bedrijf. Met onze eigen producten en diensten en een dynamische online aanwezigheid krijg je de mogelijkheid om volledig mee te draaien en samen impactvolle campagnes en strategieën te creëren.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat