Autobedrijf Van Driel B.V. Das Beste oder nichts (Mercedes-Benz) stagiair gezocht
Hieronder een overzicht van de werkzaamheden (niet-limitatief): - Lead-opvolging: opstellen en versturen van offertes - Klanten (na)bellen voor bijvoorbeeld het maken van een afspraak, toestemming te vragen voor extra werkzaamheden, etc. - afspraken plannen - vervangende auto's meegeven - factureren - schades begeleiden - garantiewerkzaamheden - voorbereiden, verwerken en afhandelen van werkorders - beantwoorden van klantvragen via telefoon, mail, systemen, etc. Als Service Adviseur ben JIJ het aanspreekpunt voor onze werkplaatsklanten. Je hebt héél veel klantcontact en je moet goed kunnen multitasken. Voor meer informatie kun je terecht bij Paul van Driel (06-30 954 786).
Naar wie zijn wij op zoek?
- Communicatief - Gestructureerd - Stressbestendig - Teamplayer - Goed overweg kunnen met systemen - Open staan voor veranderingen - Loyaal - Humor - Klantvriendelijk & gastheerschap - Duidelijk
Wat ga je leren?
- Acquireert, beheert relaties en handelt klachten af
- B1-K1-W1 Werft klanten en beheert relaties
- B1-K1-W2 Behandelt klachten
- Verkoopt producten en/of diensten in de mobiliteitsbranche
- B1-K2-W1 Achterhaalt behoefte van de klant
- B1-K2-W2 Presenteert producten en/of diensten
- B1-K2-W3 Begeleidt en adviseert klanten bij aankoop/gebruik van producten en/of diensten en handelt transacties af
- B1-K2-W4 Voert administratieve handelingen uit
- Plant en bewaakt werkzaamheden
- B1-K3-W1 Maakt een planning en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K3-W2 Bewaakt de planning en voortgang van de werkzaamheden