E-commerce specialist

SYcommerce B.V. Leren in een wereld van webshops!

Zoek je een stageplaats bij een bedrijf dat midden in de wereld van webshops bouwen staat? Dan ben je bij SYcommerce aan het juist adres. SYcommerce zoekt stagiaires die openstaan voor eCommerce. Hierbij bouwen wij niet alleen webshops in Woocommerce, maar staan we ook open voor het gebruik van andere platforms. Naast het bouwen van webshops wordt het koppelen van deze webshops aan externe services steeds belangrijker. Denk hierbij aan het koppelen met bijvoorbeeld payment services providers, logistieke systemen, marktplaatsen als Bol.com, marketing tooling en magazijnsystemen. Wat SYcommerce verder interessant maakt is dat het bedrijf ook zelf twee webshops huisvest. Hierdoor is er de mogelijkheid om zelf te ondervinden wat de mogelijkheden van webshops zijn. Wat biedt SYcommerce jou? Een gave stageplek, in een mooi historisch pand, leuke collega’s, begeleiding van iemand die ervaring heeft in opleiden en bovenal de kans om ontzettend veel te leren.

Naar wie zijn wij op zoek?

De student beschikt over nieuwsgierigheid naar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van eCommerce, online marketing (SEA, SEO, Socials en Market Places), niet bang om met data om te gaan en de wil om dit ook om te zetten in een verdere ontwikkeling van SYcommerce. En niet onbelangrijk: vindt het leuk om met de rest van het team samen te werken.

Wat biedt het bedrijf?

Het leerbedrijf biedt mogelijkheden om door te groeien naar een vaste aanstelling, onderdeel uit te maken van een leuk jong team en kennis te maken met meerder jonge en enthousiaste webshop-ondernemers. Ook niet onbelangrijk, de mensen van SYcommerce zijn heel ervaren in het begeleiden van stagiaires en hebben er ook ongelooflijk veel plezier in.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder