Je gaat meewerken bij de support afdeling:
Je taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.
- Klanten te woord staan en behulpzaam zijn bij het oplossen van problemen.
- Oplossen van ICT/Telefonie storingen
- Tickets afhandelen
- Signaleren van steeds terugkerende problemen, die meer aandacht behoeven dan de oplossing die reeds is geboden
Je gaat meewerken bij de technische dienst:
- Gebruiksklaar maken van nieuwe desktops en laptops
Je gaat meewerken bij klanten op locatie:
- Bij klanten op bezoek om op locatie storingen te verhelpen of om nieuwe apparatuur te plaatsen
- Meedraaien met projecten
- Communiceren met de klant
P1-K2-W1 Begeleidt testen van producten en systemen
P1-K2-W2 Begeleidt uitvoering van onderhoudsopdrachten
Naar wie zijn wij op zoek?
Jouw communicatieve vaardigheden zijn uitstekend.
Je hebt een enorme drive om de klant blij te maken.
Je hebt een proactieve en leergierige werkhouding.
Wat biedt het bedrijf?
Je komt te werken in een organisatie van ongeveer vijftien collega’s die één passie delen: klanten blij maken met mooie ICT-oplossingen.
Je werkt met name voor klanten met 5 tot ongeveer 50 werkplekken.
Je krijgt alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Groei in kennis en inzet, maar ook eigen inbreng wordt gewaardeerd en beloond.
Door de enorme diversiteit in klanten is geen dag hetzelfde.
Elk jaar een paar (actieve) uitjes op basis van het initiatief van de werknemers.
Elke vrijdagmiddag sluiten we gezamenlijk af, nog een paar puntjes op de i (of nog een paar) en dan even samen een biertje om het weekend in te luiden.