Business Administration & Control Specialist

De Klok Logistics

Handelt financieel-administratieve taken af. Heeft overleg met de collega's over werkindeling. Denk hierbij aan aanmaken en verwerken van betalingen, scannen en inboeken van inkoopfacturen, verwerken van dossiers en opmaak van facturen, telefonisch te woord staan van debiteuren en crediteuren.

Naar wie zijn wij op zoek?

Goed financieel inzicht en communicatieve vaardigheden. Kan werken met Microsoft Office.

Wat biedt het bedrijf?

De mogelijkheid om altijd te leren, te ontwikkelen en door te groeien. De werken op een mooie locatie met een leuk jong en ambitieus team.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht activiteiten voor financieel beheer
  • P4-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P4-K1-W2 Doet verbetervoorstellen m.b.t. geld-, goederen- en informatie beweging
  • P4-K1-W3 Handelt financieel-administratieve taken af
  • P4-K1-W4 Verricht werkzaamheden t.b.v. de periodeafsluiting en belastingaangifte

Kenmerken

  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder