Office & Management Support Specialist

NH Conference Centre Leeuwenhorst Hotel Stagiair Management Assistant

In deze functie geef je ondersteuning aan de hotelmanager en de leden van het managementteam door middel van ad-hoc projecten. Daarnaast ondersteun je de hotelmanager op secretarieel gebied en ben je niet bang om nieuwe projecten en uitdagingen aan te pakken. Je bent flexibel inzetbaar en je voert Manager on Duty diensten uit, waarbij je verantwoordelijk bent voor de dagelijkse gang van zaken in het hotel. Van vragen/verzoeken van gasten tot het afhandelen van klachten en het oplossen van problemen. Kortom; de perfecte basis voor jouw hotelmanagement carrière! Let op: Dit is GEEN secretaresse functie, maar stage Management Assistent. Dit heeft consequenties voor de leerdoelen die je kunt behalen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Secuur, omgaan met vertrouwelijke informatie, overzicht houden, projectmatig werken.

Wat biedt het bedrijf?

NH Conference Centre Leeuwenhorst is met 513 kamers en 123 vergaderzalen één van de grootste conferentiehotels van Nederland. Het hotel ontvangt regelmatig congressen zelfs tot 1.600 gasten. Maar ook de leisure gasten zijn van harte welkom. Elke dag zetten wij alles op alles om onze gasten met een grote glimlach te zien vertrekken en dit doen wij samen als één groot team. Werken bij ons is de ideale combinatie tussen zakelijk en leisure, individuele gasten en groepen, alleen werken of in teamverband en dat geeft dagelijks veel afwisseling is. Daarnaast zijn er veel leuke benefits. Zo kan je gratis gebruik maken van onze fitness in ons Aqua Fitness Centre, bieden we overnachtingen in hotels van de Minor Hotel Group tegen medewerkerstarief, organiseren we diverse sociale activiteiten, en nog veel meer! Het hotel is onderdeel van de Minor Hotel Group; een keten die zich kenmerkt als ‘youngminded’ en waarbij er talloze doorgroeimogelijkheden zijn.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder