Serviceadviseur Mobiliteitsbranche

De serviceadviseur mobiliteitsbranche werkt in een auto- of fietsenbedrijf en werkt voornamelijk achter de balie. Hij houdt zich bezig met de verkoop, klantenservice en de werkplaatsplanning. In zijn verkoopwerkzaamheden is hij klantvriendelijk en speelt hij goed in op de behoefte van de klant. Hij heeft commercieel inzicht, is stressbestendig en spreekt goed Engels. De serviceadviseur mobiliteitsbranche werkt zelfstandig, maar schakelt bij sommige beslissingen zijn leidinggevende in. Hij is verantwoordelijk voor een goed ontvangst van de klant, het onderhouden van klantenrelaties en commercieel resultaat. Daarnaast zorgt hij dat alles volgens een goede planning verloopt.

  • locatie
    Oss
  • periode
    9-4-2021 t/m 23-11-2022
  • gewijzigd
    09 april 2021
  • beschikbaar
    1

Wat ga je leren?

  • Verkoopt producten en/of diensten
  • Inventariseert behoefte van de klant
  • Adviseert de klant en geeft een voorstel van (duur en) kosten
  • Regelt voor de klant vervangend vervoer
  • Rondt klantcontact (administratief) af
  • Beheert werkplaatsplanning
  • Stelt de werkorder op
  • Plant de werkzaamheden in
  • Volgt de werkzaamheden en controleert de planning
  • Handelt garantieadministratie af
  • Stelt de factuur op
  • Verleent service aan klanten
  • Beheert contacten met de klant
  • Handelt klachten af

Opleiding Serviceadviseur Mobiliteitsbranche

Crebonummer: 25219
Leerweg: bol

zoek school
lees verder