EDSAS Telecom & ICT B.V. IT support stage: groei samen en leer in ons gezellige team!
Als Expert IT systems and devices stagiair ben jij onderdeel van onze servicedesk-team bij het beheren van systemen, applicaties en infrastructuur. Je werkt mee aan het afhandelen van meldingen, geeft gebruikers instructies, en installeert en configureert devices. Ook draag je bij aan netwerkbeheer en monitor je infrastructuuronderdelen. Je leert hoe je processen automatiseert, databases beheert en security-incidenten aanpakt. Onze servicedesk afdeling is het eerste contactpunt van onze klant, je helpt onze klanten met hun ICT problemen. Geen dag is hetzelfde, en je ontwikkelt je tot een echte IT-professional.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken een enthousiaste en leergierige stagiair met een passie voor IT en technologie. Je hebt een analytische instelling, bent probleemoplossend en werkt nauwkeurig. Je kunt zelfstandig werken maar functioneert ook goed in een team. Basiskennis van netwerken, applicaties en security is een pluspunt. Je hebt daarnaast oog voor detail en vindt het leuk om met gebruikers in contact te staan om hen te ondersteunen en te adviseren.
Wat biedt het bedrijf?
- Stagevergoeding €250,- per maand - Gezellig en jong team - Verzorgde lunch - Gratis sporten - Gezellige borrels - Festival tickets - Gezamenlijke Spotify lijst - Groepsactiviteiten - Ruimte voor eigen initiatieven - Persoonlijke ontwikkeling - Werkfruit
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat